Hyllning till Bob Marley!

Deespin sa:
buffalo soldier, dreadlock rasta
stolen from africa, brought to america
fighting on arrival, fighting for survival

nått sånt,

rastafari is shit, palla att man inte får skära i sin kropp pga att den är helig för att man har gud inom sig eller nått sånt

annars hade han ju kanske levt idag
tss då hade han pundat ijäl sig istället ;)

haha nu har jag fått no woman no cry på huvvet bara för jag läste detta!

Roppilu sa:
Deespin sa:

nått sånt,

rastafari is shit, palla att man inte får skära i sin kropp pga att den är helig för att man har gud inom sig eller nått sånt

hade du läst på lite eller om du hade någon som hällst allmänbildning så tog han inga droger
om du inte anser att cannabis är en drog. killen drack inte äns alcohol eller kaffe!
Sen så finns det inte ett ända registrerat dödsfall med cannabis som dödsorsak i hela världen. ska du lyckas dö utav en överdos av cannabis ska du röka 4.5kg eller om det var hg med hög thc halt, och man sover gott efter 5g

för er som är lite insatta och vill spåna lite om hans död så kan jag rekomndera www.whokilledbobmarley.com som är ett governor andy projekt, där man tror att han blev dödad av diverse myndighet liksom john lennon och en rad kändisar.

yahman sa:
Roppilu sa:
Deespin sa:

nått sånt,

hade du läst på lite eller om du hade någon som hällst allmänbildning så tog han inga droger
om du inte anser att cannabis är en drog. killen drack inte äns alcohol eller kaffe!
Sen så finns det inte ett ända registrerat dödsfall med cannabis som dödsorsak i hela världen. ska du lyckas dö utav en överdos av cannabis ska du röka 4.5kg eller om det var hg med hög thc halt, och man sover gott efter 5g
Klart att det finns folk som dött pga cannabis, dock har ingen dött av överdos.

Edit:

yahman sa:
för er som är lite insatta och vill spåna lite om hans död så kan jag rekomndera www.whokilledbobmarley.com som är ett governor andy projekt, där man tror att han blev dödad av diverse myndighet liksom john lennon och en rad kändisar.
Blir så jäkla trött på alla konspirationsteorier

Senast redigerad av en moderator:
oj det va ett gammalt inlägg..... nu skulle han ju strax fyllt 63!

han lever fortfarand kvar i min MP3 i alla fall!

och ni kan ju lyssna på Damian Marley(hans son) om ni vill lyssna på en levande artist. :)

yahman sa:
Deespin sa:
Klart att det finns folk som dött pga cannabis, dock har ingen dött av överdos.
då har dom ju förfan inte dött av cannabis!?
Det är ju som att säga att någon som är med i en bilkrock och dör dagen efter av skadorna inte dog pga krocken.

Edit: Fixade stavfel

Senast redigerad av en moderator:
yahman sa:
Deespin sa:
yahman sa:
då har dom ju förfan inte dött av cannabis!?
Det är ju som att säga att någon som är med i en bilkrock och dör dagen efter av skadorna inte dog pga krocken.

grejjen är den att cannabis inte skadar. därav att ingen har dött utav det.
INTE skadar? HAHAHAHAA
mjo, najs ;)

Så du har ju inte tänkt på vad som händer med en person som rökt på lite cannabis?
Sätt hon/han framför en ratt i en bil och du har ihjäl både han/hon + ett par till.

Nä, cannabis skadar inte... My ass.

alkohol skadar desto mer, stort problem här i sverige med alla alkholister kostar mer för staten än vad drog bruk någonsin kommer göra.

You-Know-Who sa:
yahman sa:
Deespin sa:

INTE skadar? HAHAHAHAA
mjo, najs ;)

Så du har ju inte tänkt på vad som händer med en person som rökt på lite cannabis?
Sätt hon/han framför en ratt i en bil och du har ihjäl både han/hon + ett par till.

En som kör bil hög kör i lägre hastighet och försiktigare, men däremot folk som kör alkoholpåverkade kör snabbare och mindre försiktigt. Men såklart så blir reaktions tiden längre för båda

You-Know-Who sa:
yahman sa:
Deespin sa:

INTE skadar? HAHAHAHAA
mjo, najs ;)

sätter man sig bakom ratten hög så är det samma straff som för alcohol. och tro mig man sitter hällre stilla kvar i soffan än o sätta sig och köra vilket man inte lika järna gör på alcohol.

kort i tonen, röda ögon jag e skitväck godnatt

Tillbaka
Topp