anderspalm Ny medlem 2003-11-15 hyra rum i St:Anton #1 Ska hyra ett rum någonstans i St:Anton en vecka i mitten av december. Någon som vet något bra och billigt ställe där man kan bo i en vecka?
Ska hyra ett rum någonstans i St:Anton en vecka i mitten av december. Någon som vet något bra och billigt ställe där man kan bo i en vecka?