Hyra skidor?

• Trådstartare Trådstartare Andi
  • Start datum Start datum
A

Andi

Guest
Hyra skidor?
Hej!
Mina bindningar har oturligt nog gått sönder, så jag måste hyra skidor för min vecka i Avoriaz nästa vecka. Jag har fått veta att bästa priset på plats är 126E. Finns det något bättre här hemma. Alpingaraget? hmmm... då måste jag ju hyra skidor under busstransporten...
// Andy

Hyra skidor?
Om du ska köpa nya bindnignar efter resan till avoriaz så tycker jag att du ska åka in till närmsta skidförsäljare och kolla vad dom har. Be dom montera på bindningarna så behöver du inte hyra skidor. (kom ihåg att ta med dig pjäxorna bara för inställning) Ha en trevlig vecka i Avoriaz

Hyra skidor?
Det har jag inte heller bestämt mig. Bindingen gick sönder i åre förra veckan och jag var runt på alla ställen där men väldigt få sysslade med atomic och de som servade atomic hade inte/sålde inte lösa bindningar. Bindningen var en xentrix 310 och skidan är en atomic beta 9.22.Skidan är 3 år gammal, rätt hårt körd, nyservad och jag trivs med den. Så vad att göra? Nya skidor el. nya bindningar? Hursomhelst så är årets budget spräckt eftersom jag precis köpte ett par salomon xwave 10 :-(

Hyra skidor?
Alpint hyr ut 5-8 dagar för 550. Det är dock lite enklare grejor. Men ...

Du kan hyra deras testskidor, 900 kr för 5-8 dygn. Där finns nästan alla skidor som de har i sortiment. Väljer du sedan att köpa ett par skidor där drar de av hyrkostnaden.

www.alpint.com Ligger på Torsgatan

Tillbaka
Topp