Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hyra skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Andi" data-source="post: 64202"><p>Det har jag inte heller bestämt mig. Bindingen gick sönder i åre förra veckan och jag var runt på alla ställen där men väldigt få sysslade med atomic och de som servade atomic hade inte/sålde inte lösa bindningar. Bindningen var en xentrix 310 och skidan är en atomic beta 9.22.Skidan är 3 år gammal, rätt hårt körd, nyservad och jag trivs med den. Så vad att göra? Nya skidor el. nya bindningar? Hursomhelst så är årets budget spräckt eftersom jag precis köpte ett par salomon xwave 10 :-(</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Andi, post: 64202"] Det har jag inte heller bestämt mig. Bindingen gick sönder i åre förra veckan och jag var runt på alla ställen där men väldigt få sysslade med atomic och de som servade atomic hade inte/sålde inte lösa bindningar. Bindningen var en xentrix 310 och skidan är en atomic beta 9.22.Skidan är 3 år gammal, rätt hårt körd, nyservad och jag trivs med den. Så vad att göra? Nya skidor el. nya bindningar? Hursomhelst så är årets budget spräckt eftersom jag precis köpte ett par salomon xwave 10 :-( [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hyra skidor?
Tillbaka
Topp