I bubbel pool med Tj schiller.

CALL3

Ny medlem
Jag och min kusin var i åre, jag och min kusin gick upp till spa badhuset och skulle softa lite, Gissa vem vi ser då? jo Tj schiller. Vi satte oss i bubbelpoolen och softade lite sen kom Tj och satte sig, jag började tjata med honom och frågade lite om vad han skulle göra för tricks i Jon olsson Invitational. Det var fan as sköj att träffa han haha just i bubbelpoolen också :P Det var grymt på tävlingen med VIP platser på läktaren och GRATIS Redbull!!!! Åre Ägde!

Någon mer som var där eller??

"hej, jag heter calle fast med en 3a istället för ett e. jag gillar att skryta om saker. jag bryr mig inte om sakerna är sanna eller inte, jag bara skryter massor. det får mig att må bra. när jag inte skryter mår jag dåligt. för jag måste alltid få jättemycket uppmärksamhet o stå i centrum, annars mår jag dåligt. dessutom har jag mkt dålig självkänsla. hejdå."

förlååååt så mycket huggybear att jag tycker det e lite sköj att ha tjatat med Tj i en bubbelpool. nått fel med det lr för all såna som du här på freeride gör bara sidan tråkigare för att ni aldrig säger något bra om nånting!!

CALL3 sa:
förlååååt så mycket huggybear att jag tycker det e lite sköj att ha tjatat med Tj i en bubbelpool. nått fel med det lr för all såna som du här på freeride gör bara sidan tråkigare för att ni aldrig säger något bra om nånting!!
haha säger inte några bra saker? du är ju för skön. jag gillar bara inte personer som skryter om att dom träffat ngn känd person. men du kanske tkr det är koolt, då får det stå för dig.
tjohej.

Har JOI redan varit!? Trodde det var under typ Påsklovet!?

VIP platser? Haha och? Menar det, du är 13 år. Snackade engelska med TJ. Jaja, han förstog nog mycket. ORKA 4 inlägg.

Btw råkade jag gå in i samma dusch som JWester efter ett hårt träningspass på impuls?

RED: Förra JOI? är du en idiot eller, vadfan drar du upp det nu för i 4 trådar?

Senast ändrad:
BigAir sa:

VIP platser? Haha och? Menar det, du är 13 år. Snackade engelska med TJ. Jaja, han förstog nog mycket. ORKA 4 inlägg.

Btw råkade jag gå in i samma dusch som JWester efter ett hårt träningspass på impuls?

Antagligen JOI förra året, de måste man inte vara så smart för att förstå. Kan man inte prta engelska om man e 13. Nu känner jag calle och tror fan han pratar bättre engelska än många här fast han bara e 13.

jag nuppade jessica alba i min jacuzzi hemma igår.. hon va lite sugen på stor kuk o ringde mig, jsälvklart ställer man upp för en tjej i nöd..

Jibber900 sa:
BigAir sa:

Antagligen JOI förra året, de måste man inte vara så smart för att förstå. Kan man inte prta engelska om man e 13. Nu känner jag calle och tror fan han pratar bättre engelska än många här fast han bara e 13.
ok

Huggybear sa:
"hej, jag heter calle fast med en 3a istället för ett e. jag gillar att skryta om saker. jag bryr mig inte om sakerna är sanna eller inte, jag bara skryter massor. det får mig att må bra. när jag inte skryter mår jag dåligt. för jag måste alltid få jättemycket uppmärksamhet o stå i centrum, annars mår jag dåligt. dessutom har jag mkt dålig självkänsla. hejdå."
höhö! xD

Tillbaka
Topp