I can do it this way, I can do it that way [Film]

adamreivant

Ny medlem
Eftersom videoklipps funktionen inte funkade för tillfället. Så blir jag tvungen att lägga ut den här. Men som sagt "Ova' Edit" as always, Adam Reivant, Sakarias Majander, Per Fernvik är det som shreddar. 2 Dagar i Bjursås Skicenter. I think this edit will blow ya mind up.

Enjoy!
http://www.vimeo.com/2924834

SJUUUUUUKT najs edit :D hurtigt redigerat för en liten edit men satans så najs de va :) sjuk åkning också!

f3t sw 10a av per o dubbeln var oxå sick

hahahaha fan va sjuka ni är !!

jagt blir fan helt till mig när jag ser den :D:D:D:D:D:

den måste jag ladda ner fan!!hahaha

VILKEN JÄVLA KVALITÈT PÅ ÅKNINGEN OCH FILMNINGEN!
Helt sjukt bra av alla! Han i hel ghettosuit hade bäst stil. Denna var gryymmm.

Galet grym edit Adam! Vare du som stompade dubbel frontan? Sjukt clean anyway! Keep it up!

Sjukt galet bra! All ära åt er. Nästan allt var riktigt bra!
Om du som redigerade vill ha kritik så fadade du ut till svart bild lite för mkt.
Precis så att man tänkte på det. Skapade lite hackig känsla. Men nu snackar
vi pettitesser!

/Gustav som lyfter på hatten!

Tar gärna emot lite mer kritik på redegeringen, själv blev jag inte så himla nöjd med den. Kom gärna med tips om ni har några

jag har redan kommenterar filmen ovan hur otroligt bra den är, men inte för att vara hater (han vill ha kritik) så skulle jag säga att ''da bird'' syntes lite för ofta. Detsuttom håll ni händerna en centimeter från ansiktet vilket såg konstigt ut. Men vafan? Jag gnäller ju liksom bara på sånna här småsaker. Filmen är sjukt bra. En liten liten detalj igen var att Day 1 var lite bättre än Day 2. Day 2 var lite seg med nåra få onödiga klipp.

MÅSTE PÅMINNA OM ATT FILMEN ÄR BÄST PÅ FREERIDE!

Andra delen var sjukt mycket sämre, korta ner det hela lite. Början var riktigt bra och intensiv. Gillade den nya filmen också.

yeah! ricktigt jävla bra edit! underhållande! rolig bra åkning! bästa från ova på länge!
ålskar pers stil! å att han har den på ryskigt mycket trick å är så säker! per phernvik lägg namnet på minnet killen kommer bli stooor en dag!

Tillbaka
Topp