Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
I en stängd liftanläggning kan man...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christian_L" data-source="post: 483274" data-attributes="member: 65003"><p>Jag hoppas du är medveten om att flera personer har dött när de tagit ner med olika åkdon i en skidbacke. Hade du tänk åka i ett åkdon som du kan svänga med är det en annan visa men annars är det lika med döden typ. Hade några polare som tog ner med det orange skyddet som de har kring vissa stolpar för att förhindra att någon stackare kör rätt in i stolpen och det slutade med att alla hoppade av skyddet men en polare satt kvar och han kom säkert upp i 50-60 knyck och körde rätt in i ett träd och vart medvetslös i två dagar. Fan vad bra man mådde de två dagarna *NOT* </p><p></p><p>så mitt tips. Skit i det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christian_L, post: 483274, member: 65003"] Jag hoppas du är medveten om att flera personer har dött när de tagit ner med olika åkdon i en skidbacke. Hade du tänk åka i ett åkdon som du kan svänga med är det en annan visa men annars är det lika med döden typ. Hade några polare som tog ner med det orange skyddet som de har kring vissa stolpar för att förhindra att någon stackare kör rätt in i stolpen och det slutade med att alla hoppade av skyddet men en polare satt kvar och han kom säkert upp i 50-60 knyck och körde rätt in i ett träd och vart medvetslös i två dagar. Fan vad bra man mådde de två dagarna *NOT* så mitt tips. Skit i det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
I en stängd liftanläggning kan man...
Tillbaka
Topp