Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
I en stängd liftanläggning kan man...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rosenperla" data-source="post: 483287" data-attributes="member: 37113"><p>Inge bra idé alls. För något år sedan var det 2 stycken som fick för sig att åka i svarta sopsäckar ned för den brantaste backen, och rätt som det var i slutet av backen stötte de på pistmaskinen. En av dom lyckades svänga undan, men den andra körde rakt in i den. Resultatet var förödande, kommer inte riktigt ihåg vad som hände. En annan gång var det 2 stycken som åkte svarta sopsäckar och stötte på en pistmaskin igen i slutet av backen. Den ena killen/tjejen störtade ut för kantstupet och landade på en massa stenar. Denne person dog. Så att leka i backarna efter stängning avbedjas starkt.</p><p></p><p>Men du kan ju vinkla det så här - "Vad kan man göra efter säsongen och backarna är stängda?"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rosenperla, post: 483287, member: 37113"] Inge bra idé alls. För något år sedan var det 2 stycken som fick för sig att åka i svarta sopsäckar ned för den brantaste backen, och rätt som det var i slutet av backen stötte de på pistmaskinen. En av dom lyckades svänga undan, men den andra körde rakt in i den. Resultatet var förödande, kommer inte riktigt ihåg vad som hände. En annan gång var det 2 stycken som åkte svarta sopsäckar och stötte på en pistmaskin igen i slutet av backen. Den ena killen/tjejen störtade ut för kantstupet och landade på en massa stenar. Denne person dog. Så att leka i backarna efter stängning avbedjas starkt. Men du kan ju vinkla det så här - "Vad kan man göra efter säsongen och backarna är stängda?" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
I en stängd liftanläggning kan man...
Tillbaka
Topp