Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
I en stängd liftanläggning kan man...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohnHultgren" data-source="post: 483297" data-attributes="member: 77723"><p>Var nere i Ischgl i vintras och där kunde man hyra kälkar vissa kvällar. Då öppnade de upp en av liftarna så fick man raca ner för backen. Detta var arrangerat av skidsystemet så ingen risk för att krocka med pistmaskiner. Helt vansinnigt roligt men sjukhusbesök hörde jag var ganska vanliga dock.</p><p></p><p><a href="http://www.ischgl.com/en-silvretta-arena-toboggan-night.htm" target="_blank">http://www.ischgl.com/en-silvretta-arena-toboggan-night.htm</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohnHultgren, post: 483297, member: 77723"] Var nere i Ischgl i vintras och där kunde man hyra kälkar vissa kvällar. Då öppnade de upp en av liftarna så fick man raca ner för backen. Detta var arrangerat av skidsystemet så ingen risk för att krocka med pistmaskiner. Helt vansinnigt roligt men sjukhusbesök hörde jag var ganska vanliga dock. [URL]http://www.ischgl.com/en-silvretta-arena-toboggan-night.htm[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
I en stängd liftanläggning kan man...
Tillbaka
Topp