Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
I en stängd liftanläggning kan man...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rudil" data-source="post: 483593" data-attributes="member: 32597"><p>en riktig klassiker är ju oranga skyddsmattorna som sitter på tex. liftstolpar. kan gå riktigt fort. nackdelen med det är väl att det är dokumeterat livsfarligt, så prova det inte!</p><p></p><p>annars så funkar alltid en spade. bara sätta sig på den och känna smärtan samtidigt som man har roligt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rudil, post: 483593, member: 32597"] en riktig klassiker är ju oranga skyddsmattorna som sitter på tex. liftstolpar. kan gå riktigt fort. nackdelen med det är väl att det är dokumeterat livsfarligt, så prova det inte! annars så funkar alltid en spade. bara sätta sig på den och känna smärtan samtidigt som man har roligt :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
I en stängd liftanläggning kan man...
Tillbaka
Topp