I Wish My Friends Were Bubbles [movementFILMS.]

mackep

Medlem
Ännu ett år har snart gått och vintern nalkas. Därför tänkte vi passa på att bjuda såhär i juletider ett varken mjukt eller hårt paket, utan här kommer i digital form, förra vinterns skidfilm: I Wish My Friends Were Bubbles, från dessa unga små norrländska herrar (i pluralis även kallade movementFILMS.)

Filmen skulle egentligen komma upp här på freeride på startsidan men nu har jag väntat en vecka och inte hört ett knyst från dom så här kommer den i vimeo version.

Och om någon undrar över historien bakom namnet, så måste jag tyvärr erkänna att det finns ingen, det ligger inte ens ett roligt intern-skämt bakom denna lustiga namngivning... vi hade helt enkelt ingen bra idé, så då fick vi ta en dålig, aja det är i själva verket en rad ur låten Bubbles som Linkin Park har gjort, sjukt skum låt btw.

ENJOY!

PEACE N GOD JUL N SUCH!
/movement

Senast ändrad:
Inte för att vara dryg eller så men hur går det här ihop:

Av: mackep [Online] | Idag 15:56 Citera

och sen:

Av: HeavyHead [Online] | Idag 15:58 Citera

Fy fan vad bra film! :D

Tänkte mest på att filmen ändå är 10 min lång ;)

Håller på att ladda nu macke! Återkommer med en kommentar.

hade faktiskt förväntat mig lite mera, men den var ju riktigt bra endå liksom! ;)

Härligt!

Du vet ju redan min åsikt om grafiken så det låter jag vara.

Men annars, tyckte att filmningen har steppat upp en hel del från förra årets film. Lite mer kreativa och igenomtänka vinklar. Åkningen ligger ju också på en riktigt bra nivå, lite trist att ni filmade så lite bara! Hade varit kul att se mer av er alla då jag vet att det finns många trick utöver det här att visa.

Color Correction hade du kunnat göra bättre på vissa klipp känner jag, samtidigt som vissa andra såg riktigt riktigt bra ut! Men det är ju sånt som händer.

Allt som allt en riktigt skön rulle tycker jag! Creds.

Om hela filmen skulla ha lika bra filming och låtval som i sista åre delen skulle filmen vara grym! tyvärr så var de inte så, hade förväntat mig mer men de var ändå nice!

Sjukt snyggt jobb macke!! Älskar vinklarna och ljusen i filmen :D
Åkningen är också grymm!!

På grund av den sinnessjukt bra trailern hade jag väldigt höga förväntningar och förväntade mig mer men va tusan!
Nice ändå! :D

åh ja fick ont i magen av sug efter åka nu... sitter här i gbg sen tre år tebax o de regnar bara ute... åååh ja vill inte va här meraaaaa... *snyftar o längtar te freda*

snygg film! bra jobbat gubbar btw!!! =D

oj! härlig som fan! skulle bara vara så kul om man skulle kunna ladda ner denna film. jag kollade på den sen tog jag brädan och åkte i pudersnön i rampen här hemma! haha

yeah, äntligen är den klar! fett bra mackan, är stolt över ditt och alla andras arbete! kul med all positiv kritik också.

brings back a lot of memories!

Tillbaka
Topp