Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6680" data-attributes="member: 10565"><p>Hejsan Linda och Anna. </p><p></p><p>Hmm, jo man kan säga att jag bara har åkt skidor i en månad. Jag åkte som sagt var lite när jag var liten, fast då var det ju en helt annan åkstil än man har nu. </p><p></p><p>Kan även tacka för att ni tycker att mina inlägg är bra, alltid trevligt att få beröm : ). </p><p></p><p>Snowboard har jag åkt ett bra tag innan, kommer inte ihåg hur länge riktigt. Men det kan nog vara ungefär 4 - 5 år kanske?</p><p></p><p>Hur gammal jag är har jag skrivit på ett annat ställe, men jag kan ju ändå skriva det här också eftersom ni frågade. Jag är i alla fall 17 år. </p><p></p><p>bor gör jag i Hede i härjedalen, bra ställe eftersom man har nära till många bra backar.</p><p></p><p></p><p>Pipe, kan jag nog åka, jag vet inte hur bra jag är, det får någon annan bedömma. Har i alla fall tävlat lite på bräda, men på skidorna har jag nyss börjat åka pipe.</p><p></p><p>Ni får ju gärna maila mig om det skulle kännas så. bylund_s@hotmail.com är adressen. Är nog inte så positivt att fortsätta skriva här menar jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6680, member: 10565"] Hejsan Linda och Anna. Hmm, jo man kan säga att jag bara har åkt skidor i en månad. Jag åkte som sagt var lite när jag var liten, fast då var det ju en helt annan åkstil än man har nu. Kan även tacka för att ni tycker att mina inlägg är bra, alltid trevligt att få beröm : ). Snowboard har jag åkt ett bra tag innan, kommer inte ihåg hur länge riktigt. Men det kan nog vara ungefär 4 - 5 år kanske? Hur gammal jag är har jag skrivit på ett annat ställe, men jag kan ju ändå skriva det här också eftersom ni frågade. Jag är i alla fall 17 år. bor gör jag i Hede i härjedalen, bra ställe eftersom man har nära till många bra backar. Pipe, kan jag nog åka, jag vet inte hur bra jag är, det får någon annan bedömma. Har i alla fall tävlat lite på bräda, men på skidorna har jag nyss börjat åka pipe. Ni får ju gärna maila mig om det skulle kännas så. bylund_s@hotmail.com är adressen. Är nog inte så positivt att fortsätta skriva här menar jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Topp