freeride_nu

Aktiv medlem
Är det någon som har icq skriv ditt nummer här iså fall så addar jag dej. Jag har alldeles nyss lärt mej volter om nån bryr sej
jag är i varje fall glad för det
/gabbe

Har bara åkt skidor i en månad snart (åkte även när jag var liten, men tycker inte att det räknas), fast jag har gjort volter på brädan... funderat på att göra med skidorna också, fast jag har inte hittat något bra hopp än, jag får väll sticka ut i skogen och fixa till ett.

Icq nummer var det. 10386646

Les 3 Valees. Föredrar fett pudersurf och höga drops istället för rotationer i bigjumpet ...

Platsar en 25 åring ?

7520916

Jag vill gärna ha nummer till aktiva
offpiståkare för samordning av resor.
(Bemöda dig inte om du åker utan
tranceiver och spade)

Har du "bara" åkt skidor i en månad? Du som har skrivit så många bra inlägg. Hur länge har du åkt bräda? Hur gammal är du? Var bor du? Kan du köra pipe?

/Linda P och Anna i Sandviken

Hmm, jo man kan säga att jag bara har åkt skidor i en månad. Jag åkte som sagt var lite när jag var liten, fast då var det ju en helt annan åkstil än man har nu.

Kan även tacka för att ni tycker att mina inlägg är bra, alltid trevligt att få beröm : ).

Snowboard har jag åkt ett bra tag innan, kommer inte ihåg hur länge riktigt. Men det kan nog vara ungefär 4 - 5 år kanske?

Hur gammal jag är har jag skrivit på ett annat ställe, men jag kan ju ändå skriva det här också eftersom ni frågade. Jag är i alla fall 17 år.

bor gör jag i Hede i härjedalen, bra ställe eftersom man har nära till många bra backar.

Pipe, kan jag nog åka, jag vet inte hur bra jag är, det får någon annan bedömma. Har i alla fall tävlat lite på bräda, men på skidorna har jag nyss börjat åka pipe.

Ni får ju gärna maila mig om det skulle kännas så. bylund_s@hotmail.com är adressen. Är nog inte så positivt att fortsätta skriva här menar jag.

jag hoppas jag är med i gänget på mina feta 720:s,540;s och frontflip ironcross.

Hälsa på hos mig, www.gecities.com/pipeline/halfpipe/8149/index.html

Väsjöbacken rules

wow, vad fasen kom den här ifrån? helt episkt ju. :D
jag menar, vad gjorde jag för 14 år sedan? gick i mellanstadiet och samlade på pokemonkort. inte hade jag icq eller satte frontflip ironcross iallfall. (det gör jag iofs inte nu heller.)

Tillbaka
Topp