Identitet på FR.

Dhaniel

Ny medlem
Identitet på FR.
Ibland undrar man va det é för jönsar här på FR... Man kan ju bli förbannad för mindre..

Var inne å läste inläggen om Lars Veen, vilket vi alla tycker é tråkigt att det hänt, men det é inte det detta handlar om. Nyfiken som jag är, liksom många andra, klickade jag mig vidare till jon_olsson å JWester för att kolla runt lite.. Och det é DÅ man blir förbannad!

Vart och vartannat inlägg i deras GB é av typen: "tror inte att du é du" och "den riktiga heter si å så på FR". Någon stackare hade skrivit; "Om du verkligen é Jon så bevisa det. Maila alla sponsorer du har/haft till mig."

Men va faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAANNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vilka é ni att avgöra vem som är vem på FR?????!!!!!

È det den svenska avundsjukan eller jantelagen som lyser igenom? Man kan la för i helvete inte utgå ifrån att personer på FR ljuger? Spelar la ingen roll om det é Jon, Jacob, Henke, Ejhe, Stålmusen eller Långben.. Tills det att motsatsen är bevisad, så får man väl utgå ifrån att hon/han är den de utger sig för å vara?!

Okey, jag vet att det snackas en jäkla massa skit här på FR, men jag tycker att det är helt åt helvete att man utgår ifrån att folk ljuger. Så det så!!!

Halm å hö, meterdjup snö!

Identitet på FR.
Bra inlägg. Jag känner igen problemet - folk tvivlar på att jag verkligen är den äkta Bajsmatte. Känns faktiskt rätt förnedrande.

Identitet på FR.
jag håller fullständigt med!
Förresten, Är du verkligen Dhaniel?
Jag kommer inte att tro dig förrän du har bevisat det!

Identitet på FR.
Wohooo ett inlägg med lite tanke bakom det!

Sen så har jag samma problem som bajsmatte. Folk undrar ju verkligen om jag är Al Capones son. Det e lite jobbigt, man får frågor som hur många lik har du i garderoben osvosv...

Identitet på FR.
Väl talat men betänk att väggar är hårda och ditt huvud mjuknar med tiden. Välkommen till internet :( .
Nej nu skall jag ut på savannen igen. Inte överdrivet stor konkurrens om maten men:

"En vuxen tjur äter ca 65 kg färsk vegetation per dygn, en ko ca 58 kg. Kon ägnar 55 % av dygnet åt att äta, tjuren 45 %. Den äter blad och skott, blommor, frön och frukter, men kan i nödfall även äta gräs, vilket den då gör liggande. Giraffen har en halvmeterlång tunga till hjälp för att plocka blad och skott från taggiga grenar och kvistar."

Identitet på FR.
förmodligen så beror det på att det hänger en hel del småkids här på freeride som helt enkelt inte förstår bättre och kanske tycker det e spännande med sina idoler. och då tycke jag nästan att man får ha överseende med det. men än dock! de små bastarderna ska väl lära sig lite vett de oxå!!! :)

Identitet på FR.
mycket bra inlägg... du har helt rätt... man blir faktiskt trött på sådant. de utgår ifrån att man ljuger om vem man är eller vad man säger att man gjort, lixom det kan dom ju över huvud tager inte veta ett skit om, och då ska dom (som du säger ) anta att det är sant tills man kan bevisa motsattsen...

och folk som klankar ner på andra när dom säger att något är kul, bara därför att personen som läser vad som står inte tycker att det är kul/ eller bra... MAN HAR INGEN RÄTT ATT GÖRA SÅ!!!

om personen som skickat in inläågget gillar han det förmodligen så pass mycket så att han vill dela med sig av det!!! då har ingen någon rätt i världen att komma och klanka ner på det som han ÄLSKAR ATT GÖ!!

peace out,,,////

så sant så sant "Dhaniel"

Identitet på FR.
orka bry sig, det finns alltid idioter som tycker det är lustigt att utge sig för att vara Jon Ohlsson, Tanner Hall lr Markus Lövgren (hahaha) så man ska väl laltid vara en del misstänksam.................... verkar dock inte vara så värt att skriva inlägg å klaga på dem som är misstänkasamma.....

m4d skillz all the time

tjo så länge

Identitet på FR.
Varför bry sig överhuvudtaget?
Precis som dr_m4d_skillz säger så finns det ju alltid personer som utger sig för att vara den de inte är. Klart det väcks tvivel!
Jag har absolut inget intresse i att veta vilka alla är och om de ljuger eller inte. Det är upp till dom.

Så, chilla nu

Tillbaka
Topp