Idioter...

Oskar_S

Medlem
Idioter...
...Så var det dags att cykla hem igen från en trevlig lördagkväll på sin lilla ögonsten men vad är det man ser? jo en EN jävla fälg kvar! ett splitter nytt Michelin wildgripper däck och en Mavic fälg borta, underbar avslutning på kvällen... fy fan va less ja blir på dessa stackare men va ska man göra, köpa 12 kg granitlås eller? nån som har en bra ide på hur man får behålla hojen ifred?!

surf´s up! delaRenta

Idioter...
skaffa mer än ett lås. ett för framhjulet till något fast föremål, ett för ramen och samma sak för bakhjulet.

enda som funkar. jag har blivit av med tre cyklar och har nu börjat med detta. har lämnat cykeln överallt, har den fortf. kvar efter 1 år...

sjukt att man skall behöva låsa fast sin älskling så här mycket men...

Idioter...
Ett lås och en lång kraftig plastad vajer så kan man låsa fast både bakhjul, framhjul och ramen i en stolpe, eller cykelställ.

// mattias

Idioter...
håller nog med eliten, skaffa en skitcykel o ha till vardags o på fester o sånt. de har jag, behöver aldrig låsa den mer än ett vanlig slanglås....ingen vill ha den skithögen...de är nog de bästa...

Idioter...
jo d e väl tyvärr den bistra sanningen... ska nog slå till på ett till lås till i varje fall, ebbot - skönt o veta att man inte e ensam!

Idioter...
Köp en militär cykel och fyllecykla på.
ag kan ringa lite folk i hooden och kolla. Kanske någon som kan fixa ett bra pris på en ny baxad. Eller du kanske t o m kan får köpa tillbaka din egna..

Idioter...
ne mkt sant... dags att ta seden dit man kommer ock skaffa upprättelse, hårt mot hårt! nu ere bultsax o rånarluva som gäller framöver. sen kan vi starta avdelningen "stöldgods" här på frereride, kan nog bli en bra starkassa till vinterns äventyr...

Idioter...
Om ni har en bäck i erat område så kan du gå och kolla efter en där, det funkar verkligen. Om ni inte har nån bäck eller inte vill bli blöt för en gammal skrothög så kan man ju alltid bli tjuv o sno nån annans fälgar o andra delar när nån har vart framme o luggat sin egen pärla, men smartast är någ endå att anväda en trehjuling...

Idioter...
jeje tror nog tyvärr inte att slynorna bryr sig särskilt mkt om de nu skulle sitta lite silvertejp över bakväxeln eller loggan på ramen... men men mjöl låter helt klart som ett bättre alternativ!

Idioter...
Vad gör man om det börjar regna då? Då hjälper ju inte mjölet nått... Kan man inte använda sånt där som man ser me ultraviolett? Sen kollar man alla me ultraviolett..

Idioter...
farligt att cykla när man super.. man kan skada bilen som kör på en när an vinglar till ut i vägen.. och det vill man ju inte

Idioter...
Alla cykeltjyvar borde hamna i i elden.. hemma på min gata i stan... stal de mitt styre sadeln sadelstolpen fin fina 4 dagar gamla bromsar och fram hjulet (vilket bara det kommer att kosta 2000 pix att fixa eftersom man måste bygga ett nytt jävla däck). Fy bubblan tokledsen man blir. Och har upptäckt att de grushögarna på försäkringsbolaget vill att självrisken ska vara 25 %......... jäkligt dyra bromsar ...funderar starkt på att skaffa nitroglycerign och gillra en fälla.........

Idioter...
Köp dubb däck med riktigt feta taggar så låter dom nog hjulet sitta kvar..
jag hade iallafall inte velat ta på mina dubb däck..:)
((( bara slaktat benen på dem ett antal gånger))

Idioter...
ingen vågar röra min hojj höhö en neger fötsökte sno min gammla hederliga militärcyel men då fick han på nöten höhöhö

Idioter...
Ja, nån jävel snodde min kära Scott Aspen.. :/

Tror tillomed jag vet vilka som gjorde de... ännu värre..
och jag kan inget göra åt de...

Minera är fan de ända rätta, folk som själ från andra förtjänar att bli av med ett ben och ett huvud eller någe.. *grr*

Idioter...
Murd0ch.

Jo visst kan du gora nagot at det, Gar bara hem till honom (Garna med nagra vanner)och sag att du vet att han stulit din cykel. Nar han nekar sager du att du inte tanker anmala honom om han ger tillbaka cykeln.

Detta kan goras efter forsakringen har tagits ut, och du kvitterat ut dina nya cykel, sen saljer du bara dina gamla cykel och vips sa har du tjanat pa att fa en cykel stulen.

Och detta funkar tro mig! :)

Tillbaka
Topp