Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjaa. Ska till idre över helgen och tänkte kolla om nån vet hur läget är däruppe. Hur är parken?? Hur mycket snö är det ungefär? Och nån som har några tips på nå sköna offpiståk?
Jag var där vecka 1. Hade riktigt tur med vädret när jag var där. sol tre av fyra dagar och nysnö tvådagar.. Chocken och tävlingsbacken höll de på att spruta ner med kanoner.. vet inte om de är öppna än. Men över lag var det hyfsat med snö på de ställen som var öppna. Går att åka offpist på vissa ställen men det kan finnas stenar som man får kryssa mellan. Jag vurpade när jag åkte tjugo meter utanför backen och begravdes. Det var härligt
ja jobbar i idre de suger kuk iaf åkmäsigt dra till fjätevålen ist 2 mil i från idre fjäll långa backar med mkt snö plus att dom har fått öpp en park till skilnad från idre ett big är va dom har att erbjuda... peZ