Ikväll Blir de snowboard på tv!;P

Ohmiie

Ny medlem
Hur många ska se Stadium Winter Jam ikväll då?, Jag ska då se de,
Får väll hoppas på att dommarna inte är lika enformiga ikväll också,..

Update: 30 min kvar nu grabbaar å flickor tills Stadiums Vinter Jam - King Of Style Snowboard
Själv väntar ja förväntans fullt va alla har å komma med för tricks,
för ja brukar inte titta särskillt mkt på snowboard, ja håller mej mäst till skider,,
men bara nu för att de är en Fet tävling så blir de så att ja ser Snowboard ikväll ;D

----->19:00 på SVT 2<-----

Update2: Va tyckte du om kvällens King of Style jämnfört me igår?, Sjäälv tycker ja de var
mer fart i de hela å inte samma saker hela tiden, nog fatt de var en del snurr idag me men
inte var enda som igår! :D

Senast ändrad:
Ohm1e sa:
Cizzi1988 sa:
Lätt at man ska dit idag (igen) :D
hååååww, lycko ost xD, ja vill åxå dit :P, de ville ja igår åxååå :D, men men, får väll nöja sig me tv tittandet då x)
jag var där idag på snowboard kvalet. Det regnar som fan och åkarna får knappt nån fart och alla bailar typ hela tiden och ingen snö finns i landningen.

men åk hit det blir skert kuL!

Hej pojkar / inte pojkar.

Finns det nått trick i snowboard världen som motsvarar Switch 1080?

Som typ körs på alla snowboard tävlingar.

henning. för ett par år sedan så körde många cab nio i big air. har inte följt fis-tälvlingarna på ett tag men i pipen är det väl front tusen som är tufft. hoppas på att hampus kör lite shifty-shifty snurrar. dom är fina

henning21 sa:
Finns det nått trick i snowboard världen som motsvarar Switch 1080?
Jo jag skulle nog tippa på att switch 1080 på skidor har vissa likheter med switch 1080 på bräda och således motsvarar varandra ganska bra

fan det var ju hur cleant som hellst :D:D men vinnarens flip var ju så najs så det finns inte han såg ut o halv sova ffs :D

Måste säga att jag blev överraskad av underhållningsvärdet, skidåkare som man är. Det var många fler hopp än King of style. Igår kändes det som att TJ, wester och de andra försvann innan man fick se dom köra. Nån mer som håller med?

Kallt idag också men stod och bara njöt av sånna här evenemang, hoppas verkligen att det fortsätter i 5 år till som de sa. Stor tumme upp för Stadium Winter Jam!!

mhmm man hoppas ju på o få tävla där själv om nåra år! Kicken så riktigt clean ut!

kan ju säga så här, autografer är väl okey men jag har iallafall bjudit Simon Ax på snus. stog å snacka lite med honom också. =)=) hare fint!!

Tillbaka
Topp