Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Imma i mellan linserna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LtAldo" data-source="post: 524504" data-attributes="member: 69216"><p>Hej</p><p></p><p>Jag har haft mina oakley crowbar i ca 2 år nu och de har funkat helt perfekt fram till för några dagar sedan.</p><p>När jag stod och kollade på en tävling under en timme så sköt jag upp brillorna i pannan och hade dem där tills jag skulle börja åka igen (det snöade hela tiden). </p><p></p><p>Sen när jag skulle åka iväg så har de immat igen. I vanliga fall brukar det försvinna efter att man har åkt ett tag och i värsta fall så brukar man bara behöva torka med påsen så försvinner det.</p><p>Men det försvann inte och är fortfarande kvar nu flera dagar efteråt. Det har bildats som en fet hinna mellan dubbelglasen som gör att det är som att åka i dimma.</p><p></p><p>Finns det något jag kan göra eller är det bara att köpa ny lins?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LtAldo, post: 524504, member: 69216"] Hej Jag har haft mina oakley crowbar i ca 2 år nu och de har funkat helt perfekt fram till för några dagar sedan. När jag stod och kollade på en tävling under en timme så sköt jag upp brillorna i pannan och hade dem där tills jag skulle börja åka igen (det snöade hela tiden). Sen när jag skulle åka iväg så har de immat igen. I vanliga fall brukar det försvinna efter att man har åkt ett tag och i värsta fall så brukar man bara behöva torka med påsen så försvinner det. Men det försvann inte och är fortfarande kvar nu flera dagar efteråt. Det har bildats som en fet hinna mellan dubbelglasen som gör att det är som att åka i dimma. Finns det något jag kan göra eller är det bara att köpa ny lins? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Imma i mellan linserna
Tillbaka
Topp