Impulsköpte nya pjäxor, Tecnica Diablo Fire igår

LoZz

Ny medlem
Min flickvänn blev vansinig, hon tyckte inte att jag skulle använda pengarna jag sparat till vår lägenhet å köpa pjäxor med.

Kan inte nån muntra upp mig och säga att det var ett bra köp (2450kr). Och att jag behövde dem, har brada fötter och alltid haft problem m pjäxorna och det ska jag förhoppningsvis slippa nu.

Snälla hjälp mig.

Först och främst så är det väl ändå Tecnica som gjort Diablo Fire, och om du köpte dem för 2450 kr är det ett J*VLA kap :D CONGRATS!

Klart du gjorde rätt :) dessa kvinnor vet inte vad ett härligt åk går upp mot. Om do visste det kanske dom skulle anstränga sig lite mer vid vissa tillfällen...känna konkurrensen. Klart du skulle ha ett par pjäxor :D

Tecnica Diablo Fire antar jag att du menade, och 2450kr är billigt för dom så var nöjd!

För övrigt verkar det vara en alldeles för billig lägenhet ni sparat till om den bara kostade 2450 spänn... Hursomhelst så var det rätt prioriterat!

/H

Tack för svaren ska ta med mig det här till julfridsförhandlingarna

Jo som ni säger det är Technica hade Nordica. Har tittat på dem ett tag men kan inte lägga 4900 på ett par pjucks och så råkade jag gå in där i affären å de hade halva priset på pjäxor, kunde liksom inte låta bli.

Nej lägenheten kommer kosta mer men hon tyckte inte att det bådade gott inför framtiden.

du bar måste sätta standarden nu FÖRE ni flyttar ihop.. Det blir MYCKE svårare sänn at thävda att dessa laggen är bra mycke viktigare än nya gardiner/nips/dukar/handukar eller annat trams
dessutom vad är 2450 extra på ett bolån? INGET med dagens ränteläge ;)

äsch. tjejer är tid och pengar.. eller ja skidor går före:)

Tala bara om för henne att pojkar som tycker om att leka i snöiga backar är dyra i drift!
Blir garanterat poppis och säkrar julfriden...

Hoppas du även lagt pengar, omtanke och kärlek på hennes julklapp. ;-)

du gjortde helt rätt!! tesade samma sak för en månad sen så jag vet var du menar med sur!! ta med henne till 1m pudersnö så kommer hon att ändra uppfattning och köpa sig ett par själv ock!!

Tillbaka
Topp