Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
info om IRAN
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="raskolnikov" data-source="post: 101962" data-attributes="member: 36465"><p>Jag åker om en vecka.</p><p></p><p>Svara gärna på följande frågor:</p><p></p><p>Hur funkar elen, är det samma som sverige?</p><p></p><p>Är det några restriktioner på Internet, av vad jag läste verkar det vara dåligt med webcafeér. Jag har digital kamera, finns det tror du access till datorer med XP så det bara är att koppla in kameran och bränna ut på CD?</p><p></p><p>Vi har tänkt vara där i 6 veckor förutsatt att våra 30 dagars visum förlängs. Håller ¨åkningen för den tiden?</p><p></p><p>Jmf med Åre, vilket är "bäst"?</p><p></p><p>Finns det mycket drivor, klippor eller annat att få luft under skidorna från?</p><p></p><p>Återkommer när jag ha funderat ut fler frågorl.</p><p></p><p></p><p>MVH // JM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="raskolnikov, post: 101962, member: 36465"] Jag åker om en vecka. Svara gärna på följande frågor: Hur funkar elen, är det samma som sverige? Är det några restriktioner på Internet, av vad jag läste verkar det vara dåligt med webcafeér. Jag har digital kamera, finns det tror du access till datorer med XP så det bara är att koppla in kameran och bränna ut på CD? Vi har tänkt vara där i 6 veckor förutsatt att våra 30 dagars visum förlängs. Håller ¨åkningen för den tiden? Jmf med Åre, vilket är "bäst"? Finns det mycket drivor, klippor eller annat att få luft under skidorna från? Återkommer när jag ha funderat ut fler frågorl. MVH // JM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
info om IRAN
Tillbaka
Topp