Frasse-Masen
Aktiv medlem
Info Paradise Skis?
Är det någon som har koll på Kanadensiska Paradise Skis? Verkar inte finnas några återförsäljare i Sverige, eller ens i Europa. Jag villhöver deras Vice 97 jättemycket som jag tycker är sjukt snygga, och de matchar dessutom min raggarbil som går i samma stil och färg. Om de är sköna att åka på har jag dock ingen aning om, men det kan ni gärna upplysa mig om ifall någon har provat.
Frakten från Kanada lossnar på drygt 2000 SEK - 'Flatrate', så det blir samma även om man beställer flera par. Kanske finns någon mer masjävel på forumet som är sugen på att sambeställa och dela på frakten. Jag har förresten fått en rabattkod från dem på 10% som kan nyttjas på prylarna.
/Mvh Masen
paradiseskis.com
Frakten från Kanada lossnar på drygt 2000 SEK - 'Flatrate', så det blir samma även om man beställer flera par. Kanske finns någon mer masjävel på forumet som är sugen på att sambeställa och dela på frakten. Jag har förresten fått en rabattkod från dem på 10% som kan nyttjas på prylarna.
/Mvh Masen
Paradise Skis - Canada's Premier Ski and Snowboard Brand
Paradise Skis is a maker of quality freeride - and touring Skis & Snowboards. Based in Calgary, Alberta. Whether you're looking for powder skis, all-mountain skis, freeride skis, twin tip skis, backcountry skis, touring skis, snowboards, or splitboards - Paradise has what you need. See our Vice...