Inga billiga resor till Österrike innan Januari...

OleelO

Medlem
Nu har jag letat runt som en galning men inte hittat nått billigt alternativ till Bad Gastein innan 20 dec.
Både Ryanair och Sterling går inte att få till på något bra sätt.

Lösningen blev STS "julbordsresa" ;) tur o retur men vf det var iaf det billigaste o smidigaste alternativet. Så nu undrar jag om det är någon bummare som fått ångest och vill hem så kan dom få köpa en flygresa till arlanda från Salzburg väldigt billigt(typ gratis).

Kanske ska slänga upp resan på ebay?

prova www.jetweb.se, fick en resa från arlanda till vienna, från vienna till salzburg för 1800, tyckte inte jag var så farligt! ring sts om du kan haka på nån buss ner då.. e juh fruktansvärt drygt att åka buss då men nöden har kanske ingen lag! kram

Skit också nu har jag redan betalat för en resa.. aja med STS går det smidigt åtminstonde.

ÅÅÅååååh, kollade på jetweb.se och fick fram en resa 17e för 1138kr direkt. Då vet jag till nästa gång :P

EDIT: Med flygskatten inkluderad blev det 1800 precis som Josiie skrev.

Jag flyger klockan 7 imorgon bitti från kastrup till munchen för 400 kr... därifrån så tar man sig lätt vidare med tåg till österrike för ca 200 kr... (eller det kostar det iaf om man ska till kitzbuhel som jag ska) så jag e ganska övertygad om attjag e en av dom som tar mig ner billigast i år :-P

Har bokat resa med sts alpresor ner den 22e klockan 13:45 från landvetter var också en julbordsresa så flyget går hem redan dagen efter :p kostade 2700 tror jag det var..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp