Ingen snö-Kickoff i Wäsa!

GustavFrandfors

Ny medlem
Är ledsen att meddela alla åksugna freeridare att kickoffen i Wäsa är inställd.
Det vill säga, ingen snö, inga rails, inget brädtest, ingenting.
Förutom att man kan festa och lyssna på liveband, men det kan man ju göra hemma.
Dom har iaf gjort en deal att alla som åker upp kommer få ett 3-dagars liftkort att lösa ut
vid ett senare tillfälle.

Vad jag försökte säga iaf: Ingen åkning över huvud taget.

Ville bara tala om detta så att ingen släpar med sig sina lagg/bräda i onödan,
eftersom Wäsabergen inte tar detta ansvar.

/Ledsen G

fan! tror mitt camp som är där 5 typ 5 dagar senare också är i seriös fara.. har befarat detta länge dock.

men om vi kör ozonet i botten så finns inte golfströmen mer och norden blir en ny is tid = en massa snö och is.

mm ere nån som har typ fuskkod till hur man stoppar den eller? ska leta lite o kolla om jag hittar nåt, har bara hittat testversion av golfstream-stopper 7.0 .. nån som har serial key till det eller ver nåt bättre?

thom8 sa:
mm ere nån som har typ fuskkod till hur man stoppar den eller? ska leta lite o kolla om jag hittar nåt, har bara hittat testversion av golfstream-stopper 7.0 .. nån som har serial key till det eller ver nåt bättre?
jo ha har en över J4G-B03RG4R-GR1N4-D37-F1NN5-1NG3N-SN0

serialkeys dessa dagar.. ska va så svåra att förfalska men där är en tvättäkta som funkar..

golfarn89 sa:
men om vi kör ozonet i botten så finns inte golfströmen mer och norden blir en ny is tid = en massa snö och is.
Töm sprayburkarna, kör skiten ur kylskåpen och ställ bilen på parkeringen med en tegelsten på gasen!

Vi skall värlkommna den eviga kylan med mod och kärlek!

Sant?

Senast ändrad:
hellbergarn sa:
golfarn89 sa:
Töm sprayburkarna, kör skiten ur kylskåpen och ställ bilen på parkeringen med en tegelsten på gasen!

Vi skall värlkommna den eviga kylan med mod och kärlek!

Sant?
om du hoppar i ett bottenlöst hål så varför inte.

Tillbaka
Topp