Inget boende i Whislter?

• Trådstartare Trådstartare danielblom
  • Start datum Start datum
D

danielblom

Guest
Inget boende i Whislter?
Hallå.
Är det någon som är sugen på whislter denna vinter men inte har någon ställe att bo på?

OBS, har inget helt klart än men innom en snar framtid så vet jag om där finns platser kvar.

MVH/Daniel

Inget boende i Whislter?
Jag ska bila runt mellan orterna i Kanada med en kompis, men när han åker hem i februari behöver jag ngn stans att bo. Om du vet ngt får du gärna höra av dig. nitton80@telia.com ,Maxi

Inget boende i Whislter?
japp jag är sugen på whistler i vinter. Jag kan komma och bo när som helst men kan bara stanna max 6 veckor. Hör av dig

Mvh/baggen

Inget boende i Whislter?
Är på väg till Whistler i slutet av januari, har dock ingenstans att bo än så länge, så är det så att du/ni har en plats över till en brädåkande tjej? Hör av er till
rieban@hotmail.com

Inget boende i Whislter?
jeg reiser til canada om en mnd og skal være der hele sesongen. Har ikke noe sted å bo, så jeg er interessert om der er noe ledig.

Inget boende i Whislter?
Tjena Daniel!
Laste detta lite forsent kan jag tanka mej, men jag provar anda! Ar helt klart sugen pa Whistler i vinter men jag missade precis sista platsen i det tankta boendet. Om det nu skulle vara sa att du har nagon info eller plats kvar kan du val emaila mej pa andy_lindholm@hotmail.com

Ok, tack pa forhand

Inget boende i Whislter?
Ja hoppar på vågen här å anmäler mitt intresse till boende i Whistler. Jag hade tänkt vara iväg jan-apr. Emaila gärna om det fortfarande är aktuellt.

Inget boende i Whislter?
Nu e ju jag jätte sent ute för alla andra har varit så snabba å svara men jag e otroligt intresserad av boende i Whistler. Har tänkt att dra dit i januari och vill stanna i cirkus tre månader. Ja, vad mer ska jag säga?.... Mejla gärna!

Inget boende i Whislter?
Yes, är sent ute kanske men är intresserad av boende i Whistler. Kommer senast att åka dit i början av feb och stanna ett par månader minst. Pluggar för närvarande i Vancouver, så är inte så långt bort. Hör av dig om du är intresserad.

Tillbaka
Topp