Inget Richter 05/06

Joakim

Medlem
Inget Richter 05/06
Nu är det bekräftat av SVT: Det blir inget Richter denna säsongen!
Anledningen är att det kommer att vara dyra evenemang under nästa år:

> OS i Turin
> VM i fotboll
> EM i friidrott

Surt men Sant.

Inget Richter 05/06
OS kan ju bli kul! Resten beror på... .. Men vad det gäller Richter så lider jag nog inte nämvärt, är jag beredd att påstå. För mycket bräda och alldeles för lite plankor. (Det har skrivits tråd om detta tidigare.) Alla brädfanatiker har dock min sympati.

Men det är klart; Vad finns nu att titta på? Själv har jag Viasat Sport och Eurosport, så där hoppas jag en del. Skiercross är ju rätt kul i alla fall (Eurosport), och 2Plank var bra, men det har nämnts att prod.bolaget bakom sagda programserie har konkat... Så jag hoppas på någon ersättning på Viasat Sport... Nu har jag inte kollat upp det "framtida" utbudet så noga, men jag brukar i alla fall hajja till när det syns något bra i tablåerna!

Någon annan som vet (eller har kollat)?

Inget Richter 05/06
Det är sådant man blir förbannad på. Richter var ju höjdpunkten med vintern tillsammans med själva skidåkningenen. Men sporter som .. KONSTÅKNING, BOB, GYMNASTIK, CURLING kan dom visa i timmar.
Fan, vart är detta land påväg ? :p
Dååligt av svt. Richter kanske är halv dyrt att producera.. Men program såsom
"rapport" har dom råd med!? Dom borde ta bort rapport å sätta in ett par Richter om dan
(med mer plank)!

/G

Inget Richter 05/06
Richter sög tyvärr, SVT hade kunnat lägga pengarna på annat snö-glid-producerat material, enligt mina sources tar Richter ut sviiiiiiiindyrt betalt av SVT (som kanske inte vet vad det skall kosta...) för sitt halvbra producerade och halvkasst researchade material och vi (avgiftsbetalare, HA!) får som vanligt lite vara för mycket pengar (kanske bara är lite avis, egentligen så är det fet high-five till de på Richter som suger ut den statliga penningpungen så mycket som möjligt, men det är trots allt jag som får mindre snö-glide i rutan...)!

Men vad anbelangar snöbröda så visar Eurosport nu på fredag Air & Style från München live kl 21 med d1 bäste svensken med i startfältet.

Inget Richter 05/06
Okej, Richter var ju inte världens bästa tv-program någonsin men jag hade heldre sett de än Friidrott ialla fall..:(

Inget Richter 05/06
orka richter ändå !! fast å andra sidan orka curling o sånt!! vet inte vad jag ska tyckte men hade det varit mer skidor hade det varit synd.

-o_O_--

Inget Richter 05/06
Jag kommer aldrig att betala TV-licensen i sin nuvarande form!
Det är helt sjukt att man skall betala nästan 2000 per hushåll med TV.
Det hade räckt med ett par hundra på skattsedeln istället. Idiotiskt, bara för att hålla lite folk sysselsatta på Radiotjänst i Kiruna...

Inget Richter 05/06
Ah nä!
Får vi inte höra Hyland för 540:e gången säga, med total saknad av inlevelse och inspiration, att en kille med för stora byxor "gör en 540, och sätter landningen..."

Va hemskt!

Inget Richter 05/06
JAAAA.... Äntligen slipper man slå på skiten av misstag och gå och lägga sig förbannad för att det är så jävla kasst! Eftersom det är snö inblandat så klarar man ju i sin abstinens inte av att slå till en annan kanal...

Fan vad skönt.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp