Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
INLINES. USD Realm Clan 09 vs USD Seven WHITE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maximilliam" data-source="post: 537554" data-attributes="member: 58808"><p>hahaha:D det västa är att det är typ sant också!! nybörjare tag i akt, inlines livet är hårt, inta allst lika glamoröst som skidor, det är mycket svårare att leva på de. man får inga tjejer även fast man är kung i parken. så fort man ramlar omkull kan man lungt räkna med minst 3 feta kättsår, å 5-10 skrubbsår! det finns ingen lift så man får ta sig fram via egen maskin! </p><p></p><p>när ja ser mina inlines så relaterar jag direckt till svett lugt, blod smak, kännsaln av asvalt som gnids mot huden och en JÄVLA MASSA KUL!</p><p></p><p>men att bli trakasedad av skejtare och sedan se hur samhället älskar dom och bygger massa parker enbart anpassade för brädor. å se hur skejposarna får alla tjejer är tungt!!!</p><p>men lätt värt de om man gillar att gå stort, flippa, snurra mer än 180! å skiter i vad folk tycker!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maximilliam, post: 537554, member: 58808"] hahaha:D det västa är att det är typ sant också!! nybörjare tag i akt, inlines livet är hårt, inta allst lika glamoröst som skidor, det är mycket svårare att leva på de. man får inga tjejer även fast man är kung i parken. så fort man ramlar omkull kan man lungt räkna med minst 3 feta kättsår, å 5-10 skrubbsår! det finns ingen lift så man får ta sig fram via egen maskin! när ja ser mina inlines så relaterar jag direckt till svett lugt, blod smak, kännsaln av asvalt som gnids mot huden och en JÄVLA MASSA KUL! men att bli trakasedad av skejtare och sedan se hur samhället älskar dom och bygger massa parker enbart anpassade för brädor. å se hur skejposarna får alla tjejer är tungt!!! men lätt värt de om man gillar att gå stort, flippa, snurra mer än 180! å skiter i vad folk tycker! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
INLINES. USD Realm Clan 09 vs USD Seven WHITE
Tillbaka
Topp