Jag var nere i Sölden i mitten av december förra året. Det var taskigt med snö så endast glaciärerna var öppna Åkningen på glaciärerna var däremot mycket bra men grymt mycket folk på helgen. Obergurgl hade öppnat lite mer så vi åkte över dit också (15min med bil). Inte lika mycket folk, bra åkning även om det var lite stenvarning här och där.
/Patrik