Inneboende Val Thorens 09/10

timpaw

Ny medlem
Tjena,

Söker två sköna karaktärer att dela hyran med hela säsongen i val thorens nästa år. Är ute i god tid men de är väl lika bra. Intresserade bör inte va rädd för lite intimitet och kärlek då boendet, som sig bör, är ganska trångt. Dock väldigt fräscht och ligger mitt i getögat.
Priset hamnar på ungefär 23k för en helsäsong. Vi är två grabbar på 22/20 som säsongsdebuterar.

hör av er vid intresse.
/timmy

Hej!
Jag ska också göra min första sässong i vinter.
Jag har inte bestämt var men Val Thorens verkar intressant så jag skulle kunna vara med och dela boende.

blandad åkning, är ganska rookies båda två, så kommer väl nöta park en del. Men självklart siktar vi på offpisten också, annars kan man lika gärna säsonga i sälen.

Yes så är tanken iaf, behöver nåt annat än åkning och pubrundor för att få lite struktur i veckorytmen.. båda åker bräda, mycket möjligt att vi fixar ett par skidor där nere o latjar lite. Hinner mycket på en säsong!

Fint det låter som min tanke med sässongen också. Åker själv bräda men funderar på att köpa ett par skidor med. Jag skickar ett FR mail också :)

Hej!
Vi är två stycken som är riktigt intresserade att dela boende med er.
Jag heter Charlotte och är 21 år och med mig följer min gode vän Richard som är 22.
Jag har säsongat tidigare i Bad Gastein men är ruskigt sugen på Val Thorens, och Richard är som sagt skidälskare och följer i stort sett med vart som helst:)

Ta kontakt om platserna fortfarande finns kvar!

filmilk88@hotmail.com

Hörs!
Charlotte och Richard

Tjo! Jag har kollat runt lite och är inne på Val Thorens, Chamonix eller Zermatt. Finns det plats kvar i eran lägenhet? Har ni funderat på hur ni ska ta er ner och när?

ha de fint!

Arvid

ser att det är lite VT folk här! trevligt! jag ska dit iår igen så har ni några frågor om, ja, vad som helst så besvarar jag gärna.. annars, väl mött på SALOON ;)

till er som inte drömmer utan verkligen vill ha boende nere i val thorens säsongen 09/10 så har jag mail adress till en god vän som ägen massa lägenheter!

hör av er för mer info...

Tillbaka
Topp