Innelistan 5

• Trådstartare Trådstartare JCM
  • Start datum Start datum

JCM

Ny medlem
Innelistan 5
Fredrik Virtanen är en kommunistisk homofob!

INNE
1:Ace DG.
Jag å HitMe å Mes och Svarta Faran kan göra vårt bästa - men har inte en chans! En man bland män! 47 år gammal eller så? Ingen ålder för en karl. Misstänker att han spöar mig i de flesta sporter - sen så ger han mig träningstips. Hårt.

2: BRANTÅKNING.
För de som inte sysslar med acroski, jibbing och stora byxor finns bara en lösning=brantåkning. Vad gör Shane McKonkey? Är han en festlig jevvel? Dåså!

3: Familjen Nilsson.
Platsar du, ja då så!

4:Pierre
Det är faktiskt värt att göra en termin på en ort som har en barchef som rockar rövven av ALLT. Så ock på Vickans i Valmiserable. Dessutom har han halva inne på maitressen på Troppan.

5. TH
Om du nu tycker att Pierre är en ofestlig typ, dra till ValT å häng med TH - jag lövar att du får tänka till för å hänga med i sportsnamedroppingen. Och om du är snäll får du hänga med på RomBox sen…

UTE
1: ElPerro.
Har man rättighet att elda i direktsändning - och så glömmer han att ta av si g brallerna?!?! Watta fuck?

2:Chamonix
Mainstream är det vinnande konceptet och säg de tjejer som gör förstasäsong som letar sig utanför de stora orterna.

3:Luremus…

Bubblare.
1: RRAgnar.
Innan han vet ordet av heter han Ragnar Nilsson!

Innelistan 5
Vad är detta? Vem tror han att är? Inne listan, den enda och sanna skrivs av Mes! Är detta ett försök att skaka av sig stämpeln som ute listans obesegrade etta? Må dett resultera i en ständig plats bland dom för tappade själarna i lind vallens värme stuga! Och att dessutom droppa namn som om han kände dom party glada brant åkarna! Upprörande!

Innelistan 5
Hoppsan, omnämnd på forumet! Rodnar lite och känner mig utvald. Men undrar bara: brädad av en gamling vars högsta önskan är att flyga gamla propellerskorvar och ta livet av trevliga japaner som bara vill väl? Låter tärningar styra morgonrutinerna...Bajsa om det blir 1-3, sittkissa om det blir 4-5 och bygga bromsspår i y-fronten om det blir en gudomlig 6a...Har bara en sak att säga: Ta av dig flygarmössan och kom ut i verkligheten mister. Det är vi, de unga och vitala jaktpiloterna som regerar. Så det så!

Detta skrivs med risk för krigsutbrott mellan det gamla gardet (ACE DG) och det unga, livsfarliga men ack så härliga gäng av übermänniskor. Kooom iiigen dåååå! Jag är stark, vacker, modig och totalt hänsynslös.

Jag är redo för batalj!

Innelistan 5
Nja, visst fan finns det värre saker en brantåkare kan göra än att trampa in på andras domäner. Dricka svaga drinkar, visa rädsla på berget, grina när man tatuerar sig eller banga en brottningsmatch.

Hur det är med ”copywriten” på INNELISTAN vete fan, Var det inte Tom Hjälte, sedermera våldtäktsmannen Tom Hjelte, som började med hela skiten. Ballt att man är i så gott sällskap som Hjelte, Virtanen och JCM. Snacka creddfaktorn på dessa lirare, undra vem som har coolaste CV:en? Tänk om alla skulle kunna träffas på neutral mark och ha skräveltävling. Hjelte drar kåkfararhistorier, Virtanen om när han satte på någon i A-Teens och JCM förklara hur det går till på en äkta barunderkropps-brottnings-match. Helvete vad man skulle få ta i om för att rädda ansiktet vid en sådan tillställning!

Men inte äre schysst att komma och sno min snodda lista. Jag böjer mig fram och tar i mot denna gång men vet e fan om det inte blir jag som får välja duellform vid fortsatta övertramp.
Men inget ont som inte har någonting gott med sig JCM lockade fram en direkt utmaning från the-new-borne-ass–kicking-big-dick-steepskiers. Det var länge sedan någon konfronterade Ace DG så hårt. Jordgolvet är trampat och med lite tur kan det bli en god batalj.

Innelistan 5
Så festligt, det här kan bli ett deluxarrangemang utan dess like. Har dock ej bestämt mig vart min brasklapp faller!

keep on working!

Innelistan 5
För F-N Jean Claude…

INNE, vadå INNE? Sist jag var på Spya-baren (ellervarenheter) kom det fram nån jala typ och undrade just det hur det kändes att vara INNE.
- Jo, Ja, vaddå INNE förresten? För det första hade jag etablissemangets fulaste (enda?) polotröja, arbetsskor med stålhätta och ett bältesspänne med inskriptionen "Gott mit uns", för det andra drack jag Evian med två droppar Absinth toppat med en droppe rosenolja. Oklippt, okammad, ingen deodorant, en kraftig doft av hypoidolja, skit under naglarna, men visst, JAG kände ju mig som 100%.
- Ja, vaddå inne (pucko!)? Undrade jag, klart vi står ju inne, byggnaden har uppenbarligen tak, eller?
Han himlade, suckade, exhalerade ett mindre rökmoln och strök en lock ur pannan.
- Men se på dig raring! kvittrade han (hon?)
- Å va heta durå förrexten? undrade jag.
- Runo (...Runar..Rune, vetti f-n, nåt sånt), svarade han.
- Å i vicken line av bussynäs jobber durå? Måste ju få svänga till det lite.
Nåt med själar å höga höjder å räddning å sånt, bla bla bla. Räddningsverkets bergssektion kanske, vad vet jag
- Låter ju kul dä, sa jag.
- Du då? frågande han mig.
- Ja, jag är ju Zen-munk på permis och studiebesök.
- MENvadsägeru! Och i ett huj förbyttes min temporära ensamhet mot skock av illojala gratulanter som väntade sig att jag skulle hålla tal. Uppsläpad på det minmala podiet kunde jag förmedla följande:
- Ungdomar! Applådera aldrig med en hand. Det tar dåligt!
Applådåskor!
Så visst i helvitte vet JAG hur man ligger i trenden!

MEN med min nyvunna Zen-personlighet kan jag omöjligt godkänna denna omilda exponering här i DETTA forum. HÄR är vi seriösa! Å ett tu tre tror man att man är nåt! Helt mot min servila natur. Ödmjukhet är mitt adelsmärke. Och dom som vill utmana det vill jag bara varna. Massa X acceleration = kraft, jag väger 97 kg, och blir du liggande lurar kakaton, å DEN är inte å leka med! För att inte tala om min stålblå blick!

Mitt sinne är dock stilla som vatten. Jag överser med era ungdomliga testosteron- och adrenalinstinna uttryck. Frid kamrater. Stålet är slipat, snön snart fallen och berget låter sig åter utmanas.

Men visst, om ni vill. Jag hade en Zen-mästare en gång som på baksidan av sitt visitkort nogsamt hade angivit: "You have the right to swing first. By doing so I`ll have the exclusive right to beat the shit out of you, you S O B!"
Begrunda denna vishet, jungs.

/Ace DG, alias KELSO da Ace
Dice-man, Zen- och Trappistmunk

"God is my co-pilot"

PS. JCM, vaddå träningstips?
Afrika! Fegis!

Innelistan 5
jag har icke läst alla inlägg men säger ändå min mening:
min innelista:
1. MAMMA
2. FLICKVÄN
3. TOALETTER
4. SNÖ
5. KYLSNOR

Innelistan 5
Ptrrrooo, Gamle Svarten <<<DG`s snabbinfo: schlagerhit 1957 med Kacka Israelsson, med otaloga covers. Handlar om en gammal HÄST!>>>

Är det här vad du kallar batalj så är jag djupt besviken! ...eller hade den purunga kroppen problem med återhämtningen sådär på lördan...nu igen?

Omtag, tack
Vänligen
/A

Tillbaka
Topp