Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Innelistan 5
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Svarta_Faran" data-source="post: 25332" data-attributes="member: 13686"><p>Hoppsan, omnämnd på forumet! Rodnar lite och känner mig utvald. Men undrar bara: brädad av en gamling vars högsta önskan är att flyga gamla propellerskorvar och ta livet av trevliga japaner som bara vill väl? Låter tärningar styra morgonrutinerna...Bajsa om det blir 1-3, sittkissa om det blir 4-5 och bygga bromsspår i y-fronten om det blir en gudomlig 6a...Har bara en sak att säga: Ta av dig flygarmössan och kom ut i verkligheten mister. Det är vi, de unga och vitala jaktpiloterna som regerar. Så det så! </p><p></p><p>Detta skrivs med risk för krigsutbrott mellan det gamla gardet (ACE DG) och det unga, livsfarliga men ack så härliga gäng av übermänniskor. Kooom iiigen dåååå! Jag är stark, vacker, modig och totalt hänsynslös.</p><p></p><p>Jag är redo för batalj!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Svarta_Faran, post: 25332, member: 13686"] Hoppsan, omnämnd på forumet! Rodnar lite och känner mig utvald. Men undrar bara: brädad av en gamling vars högsta önskan är att flyga gamla propellerskorvar och ta livet av trevliga japaner som bara vill väl? Låter tärningar styra morgonrutinerna...Bajsa om det blir 1-3, sittkissa om det blir 4-5 och bygga bromsspår i y-fronten om det blir en gudomlig 6a...Har bara en sak att säga: Ta av dig flygarmössan och kom ut i verkligheten mister. Det är vi, de unga och vitala jaktpiloterna som regerar. Så det så! Detta skrivs med risk för krigsutbrott mellan det gamla gardet (ACE DG) och det unga, livsfarliga men ack så härliga gäng av übermänniskor. Kooom iiigen dåååå! Jag är stark, vacker, modig och totalt hänsynslös. Jag är redo för batalj! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Innelistan 5
Tillbaka
Topp