Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Innelistan 5
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 25333" data-attributes="member: 14483"><p>Nja, visst fan finns det värre saker en brantåkare kan göra än att trampa in på andras domäner. Dricka svaga drinkar, visa rädsla på berget, grina när man tatuerar sig eller banga en brottningsmatch. </p><p></p><p>Hur det är med ”copywriten” på INNELISTAN vete fan, Var det inte Tom Hjälte, sedermera våldtäktsmannen Tom Hjelte, som började med hela skiten. Ballt att man är i så gott sällskap som Hjelte, Virtanen och JCM. Snacka creddfaktorn på dessa lirare, undra vem som har coolaste CV:en? Tänk om alla skulle kunna träffas på neutral mark och ha skräveltävling. Hjelte drar kåkfararhistorier, Virtanen om när han satte på någon i A-Teens och JCM förklara hur det går till på en äkta barunderkropps-brottnings-match. Helvete vad man skulle få ta i om för att rädda ansiktet vid en sådan tillställning!</p><p></p><p>Men inte äre schysst att komma och sno min snodda lista. Jag böjer mig fram och tar i mot denna gång men vet e fan om det inte blir jag som får välja duellform vid fortsatta övertramp.</p><p>Men inget ont som inte har någonting gott med sig JCM lockade fram en direkt utmaning från the-new-borne-ass–kicking-big-dick-steepskiers. Det var länge sedan någon konfronterade Ace DG så hårt. Jordgolvet är trampat och med lite tur kan det bli en god batalj.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 25333, member: 14483"] Nja, visst fan finns det värre saker en brantåkare kan göra än att trampa in på andras domäner. Dricka svaga drinkar, visa rädsla på berget, grina när man tatuerar sig eller banga en brottningsmatch. Hur det är med ”copywriten” på INNELISTAN vete fan, Var det inte Tom Hjälte, sedermera våldtäktsmannen Tom Hjelte, som började med hela skiten. Ballt att man är i så gott sällskap som Hjelte, Virtanen och JCM. Snacka creddfaktorn på dessa lirare, undra vem som har coolaste CV:en? Tänk om alla skulle kunna träffas på neutral mark och ha skräveltävling. Hjelte drar kåkfararhistorier, Virtanen om när han satte på någon i A-Teens och JCM förklara hur det går till på en äkta barunderkropps-brottnings-match. Helvete vad man skulle få ta i om för att rädda ansiktet vid en sådan tillställning! Men inte äre schysst att komma och sno min snodda lista. Jag böjer mig fram och tar i mot denna gång men vet e fan om det inte blir jag som får välja duellform vid fortsatta övertramp. Men inget ont som inte har någonting gott med sig JCM lockade fram en direkt utmaning från the-new-borne-ass–kicking-big-dick-steepskiers. Det var länge sedan någon konfronterade Ace DG så hårt. Jordgolvet är trampat och med lite tur kan det bli en god batalj. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Innelistan 5
Tillbaka
Topp