Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
INNELISTAN: The list for old folks.........
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 850374" data-attributes="member: 14483"><p>Frukost är för amatörer men "praktfinne på ...." den var godkännd!</p><p></p><p>VaLium klampade ner sig ordentligt i vårslasket och avslöjade sin ungdomliga okunskap: Hoffmajonäsarna, flackåkare hela högen, har likt mig själv snott texten från, tror jag, Jimmy Webb. Ikväll när urspårat är över och familjen slocknat råder jag dig att plocka fram en flaska bourbon, 6-pack bud och ge dig ut på en musikalisk resa. Ta en bläcka tillsammans med J. Cash, W. Jennings, Kris Kristofferson & Willie Nelson. Have a good one!</p><p></p><p>Krävs en kännare för att begripa och avnjuta BB&F!</p><p></p><p>Trevlig helg på er syltryggar, hemmansägare och yngligar i för gamla kroppar!</p><p></p><p>//</p><p>Mes</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 850374, member: 14483"] Frukost är för amatörer men "praktfinne på ...." den var godkännd! VaLium klampade ner sig ordentligt i vårslasket och avslöjade sin ungdomliga okunskap: Hoffmajonäsarna, flackåkare hela högen, har likt mig själv snott texten från, tror jag, Jimmy Webb. Ikväll när urspårat är över och familjen slocknat råder jag dig att plocka fram en flaska bourbon, 6-pack bud och ge dig ut på en musikalisk resa. Ta en bläcka tillsammans med J. Cash, W. Jennings, Kris Kristofferson & Willie Nelson. Have a good one! Krävs en kännare för att begripa och avnjuta BB&F! Trevlig helg på er syltryggar, hemmansägare och yngligar i för gamla kroppar! // Mes [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
INNELISTAN: The list for old folks.........
Tillbaka
Topp