Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Innerskor i varmluftsugn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1082345" data-attributes="member: 33485"><p>Ris/vattenvarianten ska enligt utsago inte värma upp hela materialets tjocklek. Den finns däremot grundligt beskriven på <a href="http://intuitionliners.com/fitting/home-fitting-instructions/" target="_blank">intuitions hemsida</a> tillsammans med generella råd om innerskorna.</p><p></p><p>På TGR finns en lång tråd, med diskussion, om hur man bäst bakar dem i en varmluftsugn. <a href="http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php/102575-Tutorial-Molding-Intuition-Liners?highlight=intution+molding" target="_blank">Klicka här för att komma åt tråden</a> . Notera att 240 grader är i fahrenheit, vilket motsvarar någonstans runt 115 grader Celsius om jag inte är helt ute och snurrar, att tvinga isär skalet är inte alltid nödvändigt men underlättar oftast på tvådelsskor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1082345, member: 33485"] Ris/vattenvarianten ska enligt utsago inte värma upp hela materialets tjocklek. Den finns däremot grundligt beskriven på [url=http://intuitionliners.com/fitting/home-fitting-instructions/]intuitions hemsida[/url] tillsammans med generella råd om innerskorna. På TGR finns en lång tråd, med diskussion, om hur man bäst bakar dem i en varmluftsugn. [url=http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php/102575-Tutorial-Molding-Intuition-Liners?highlight=intution+molding]Klicka här för att komma åt tråden[/url] . Notera att 240 grader är i fahrenheit, vilket motsvarar någonstans runt 115 grader Celsius om jag inte är helt ute och snurrar, att tvinga isär skalet är inte alltid nödvändigt men underlättar oftast på tvådelsskor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Innerskor i varmluftsugn
Tillbaka
Topp