Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Input från kunniga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 1098805" data-attributes="member: 13863"><p>RTM 80 har några år på nacken och var ”lillebror” till RTM 84. Om jag minns rätt är den fullrockad som RTM 84 var vilket ger speciella egenskaper.</p><p></p><p>Kan du ”carva” är de superstabila på skär men blir oroliga när du kör dem ”flata”, ingen superskida för störtlopp eller långa flacka transporter ...</p><p></p><p>Men om jag utgår ifrån att du kan köra på skär och trycker på bra, kan mycket väl RTM 80 vara för klena för dig, och på hårt och slagigt underlag är en fullrockad skida sådär.</p><p></p><p>Jag har nyss blivit med Völkl Racetiger GS Pro i 185 cm och är rejält imponerad ... grym pistskida! ? Sneglar du på denna (med eller utan Pro) ska du absolut välja 185 cm (20) med din vikt.</p><p></p><p>En annan riktigt bra skida med motsvarande karaktär är Atomic Redster G9, har du möjlighet att testa så gör det.</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 1098805, member: 13863"] RTM 80 har några år på nacken och var ”lillebror” till RTM 84. Om jag minns rätt är den fullrockad som RTM 84 var vilket ger speciella egenskaper. Kan du ”carva” är de superstabila på skär men blir oroliga när du kör dem ”flata”, ingen superskida för störtlopp eller långa flacka transporter ... Men om jag utgår ifrån att du kan köra på skär och trycker på bra, kan mycket väl RTM 80 vara för klena för dig, och på hårt och slagigt underlag är en fullrockad skida sådär. Jag har nyss blivit med Völkl Racetiger GS Pro i 185 cm och är rejält imponerad ... grym pistskida! ? Sneglar du på denna (med eller utan Pro) ska du absolut välja 185 cm (20) med din vikt. En annan riktigt bra skida med motsvarande karaktär är Atomic Redster G9, har du möjlighet att testa så gör det. /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Input från kunniga
Tillbaka
Topp