Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Instalera techinserts?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FritzSafstrom" data-source="post: 1086307" data-attributes="member: 159646"><p>Provade pjäxor här om dagen och kom fram till att jag med mina höga vrister kommer behöva tredelat. Testade ett par dalbello panterra som satt som en smäck. Problemet är att jag ska säsonga nästa år (troligtvis Chamonix) och tänker att det finns en risk att jag hamnar med folk som vill tura och att jag då vill kunna hänga på (eller att jag bara kommer på att tura är sitkul). Så jag undrar om det i sånafall går att sätta i techinserts i tån (panterran har ej techsulor och det finns ej att köpa till heller) och sen skita i hälen och köra typ marker kingpin eller blir det skit? Håller det för att åka på? Turar folk ens i Chamonix eller är det bara sele och rep som gäller?</p><p></p><p>PS. Vill inte ha tips på touringpjäxor. Prio 1 är friåkning, insertsen är mest "just in case" så jag inte behöver köpa nya pjäxor (om det nu inte går att installera inserts i tån som håller för åkning)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FritzSafstrom, post: 1086307, member: 159646"] Provade pjäxor här om dagen och kom fram till att jag med mina höga vrister kommer behöva tredelat. Testade ett par dalbello panterra som satt som en smäck. Problemet är att jag ska säsonga nästa år (troligtvis Chamonix) och tänker att det finns en risk att jag hamnar med folk som vill tura och att jag då vill kunna hänga på (eller att jag bara kommer på att tura är sitkul). Så jag undrar om det i sånafall går att sätta i techinserts i tån (panterran har ej techsulor och det finns ej att köpa till heller) och sen skita i hälen och köra typ marker kingpin eller blir det skit? Håller det för att åka på? Turar folk ens i Chamonix eller är det bara sele och rep som gäller? PS. Vill inte ha tips på touringpjäxor. Prio 1 är friåkning, insertsen är mest "just in case" så jag inte behöver köpa nya pjäxor (om det nu inte går att installera inserts i tån som håller för åkning) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Instalera techinserts?
Tillbaka
Topp