Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad kör du med för spänning? 12, 24 eller 230 volt? Åker du på sladd hela tiden eller? Skulle isf rekommendera att testa rena skär och att kolla förspänningen istället.mmarcus sa:Beror på vad du ska åka. Men det du behöver tänka på är vikt, längd, sulmått och vilken nivå du själv ligger på. Ställer du om bindningarna måste du även kika så att spänningen ligger rätt![]()
Han skriver ju att det är en snabb bindning så det är väl ganska uppenbart att han ska åka snabbt?mmarcus sa:Beror på vad du ska åka.
Spänning.. sladd...Heinz_p sa:Vad kör du med för spänning? 12, 24 eller 230 volt? Åker du på sladd hela tiden eller? Skulle isf rekommendera att testa rena skär och att kolla förspänningen istället.mmarcus sa:Beror på vad du ska åka. Men det du behöver tänka på är vikt, längd, sulmått och vilken nivå du själv ligger på. Ställer du om bindningarna måste du även kika så att spänningen ligger rätt![]()
De är så tramsiga de där brantåkarna ... Om vi utgår ifrån att bindningen är korrekt monterad ska följande göras:Marre80 sa:Är de nåt man sk tänka på när men ställer in en snabb bindning? Märket på Tyrolia sympro Sp 120? Vikt 85 .. Tacksam för svar..
Jag skulle nog bara rekommendera TS att tesla sig fram till rätt inställning ohm jag ska vara fasligt ärlig.Nojlas sa:Spänning.. sladd...Heinz_p sa:Vad kör du med för spänning? 12, 24 eller 230 volt? Åker du på sladd hela tiden eller? Skulle isf rekommendera att testa rena skär och att kolla förspänningen istället.mmarcus sa:Beror på vad du ska åka. Men det du behöver tänka på är vikt, längd, sulmått och vilken nivå du själv ligger på. Ställer du om bindningarna måste du även kika så att spänningen ligger rätt![]()
Du det här är minsann viktga grejjer om man ska göra svåra stunts, som att slå en volt. Ohm du ska hålla på och ordvitsa sädär åker du på en propp! :lol:
Driver du med oss eller menar du allvar?Mountain_Man sa:Jag har länge funderat vem den där TS är som dyker upp i var och varannan tråd ... äntligen har poletten trillat ned!
/MM
Helt totalt seriöst och lätt pinsamt! Jag har funderat en hel del på vem TS är som alla utom jag tycks känna.ALPINBUTIK sa:Driver du med oss eller menar du allvar?
äre enfas eller 3? måste ju ha behörighet va!Citruz sa:Jag skulle nog bara rekommendera TS att tesla sig fram till rätt inställning ohm jag ska vara fasligt ärlig.Nojlas sa:Spänning.. sladd...Heinz_p sa:Vad kör du med för spänning? 12, 24 eller 230 volt? Åker du på sladd hela tiden eller? Skulle isf rekommendera att testa rena skär och att kolla förspänningen istället.
Du det här är minsann viktga grejjer om man ska göra svåra stunts, som att slå en volt. Ohm du ska hålla på och ordvitsa sädär åker du på en propp! :lol:
Aaahhh ha, ha, ha... Är min herre månne från Göteborg...:lol:Nojlas sa:Spänning.. sladd...
u'schäkta dårå!Marre80 sa:Känns lite som ni kom ifråN ämnet![]()