kdeX
Medlem
Inställningar på bindningarna.
Har precis fått hem mina Burton Triade bindningar och har sedan länge kört på gamla grejer där man inte kan ställa in något speciellt på bindningarna, så min fråga lyder.
Något speciellt man ska tänka på när man ställer in remmar, kappa osv?
//Mvh Robert
Något speciellt man ska tänka på när man ställer in remmar, kappa osv?
//Mvh Robert