insted i vinter!

calle9

Ny medlem
insted i vinter!
nån som ska å plugga franska i chamonix i vinter??
e deras boende bra å så?

ses i cham i vinter!!

//surfcalle
 
insted i vinter!
Tja Calle!
Jag blir instedare i vinter också! faan vad party det blir!
Jag har sett lite bilder på resedagboken.nu från andra instedare. Det var en bild på entrén och en från deras kök. Såg frächt ut.
Vet du om man kan få tag i nån deltagarlista lr nåt?

fred ut

/G
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp