Tja Calle!
Jag blir instedare i vinter också! faan vad party det blir!
Jag har sett lite bilder på resedagboken.nu från andra instedare. Det var en bild på entrén och en från deras kök. Såg frächt ut.
Vet du om man kan få tag i nån deltagarlista lr nåt?
fred ut
/G