Insted

Insted
Är det nån med bil som är intresserad av att dra vidare till t.ex. Hossegor och surfa när språkkursen är slut?
Kan vara bra att praktisera franskakunskaperna lite.
Hör av er om ni är intresserade.

Insted
Hejsan, nu är det inte långt kvar!! jag flyger ner den 18:e, med SAS flight nr: SK611.. kl 09:10 från Arlanda till Genava,

Är det nån som har samma planer?? jag har inte fixat något boende än men jobbar på det, nån som kan tipsa om nått billigt hotell eller hostel att bo på? eller kanske har plats i en lägenhet?

MVH Johan

Insted
FAN ASSO ORKAR INTE VÄNTA LÄNGRE!! vill åka nu! blev lite skraj idag förresten. har inte fått nåt svar från csn än?! ere nån som fått sin ansökan beviljad än?? jag dör om det e nåt strul me skolan...

Insted
Snart är det dags.

Är det någon mer än jag (och en polare) som ska plugga genom Insted, men som inte har boende fixat ännu?

Kunde vara lite kul att komma i kontakt med alla som letar. Man har antagligen större chans att hitta en lägenhet om man är många. Brukar finnas fler större lägenheter.

Eller är det annars någon, som har plats över i en schyst lägenhet, eller hus? Mindre troligt kanske med tanke på alla inlägg från folk som letar.

Hursomhelst, om några dagar är vi i backen!

Simma lugnt..

Insted
Så har ni fått era boendebesked nu? Fick mitt igår. Vet ni om uppdelningen vilka man ska bo med också är klar? I mitt stod bara var jag ska hämta nyckel och jag antar att jag inte får en lägenhet för mig själv.

Tillbaka
Topp