Intagningspoäng m.m Malung skidgymnasium

Slowmow

Ny medlem
Tjena allihopa!
Jag skulle vilja ha lite information om Malung Skidgymnasium, intagningspoäng, kapacitet på skidorna osv.
Och vad finns det för inriktningar?
Tack på förhand!

Förra året tror jag det låg på runt 240. Du behöver inte ens vara bra på skidor för att komma in, betygen sätts efter utveckling. Går du Freeride-inriktningen så är det Turism som gäller, däremot så tror jag det kommer ske ändringar för 95orna tyvärr.

rrens sa:
Förra året tror jag det låg på runt 240. Du behöver inte ens vara bra på skidor för att komma in, betygen sätts efter utveckling. Går du Freeride-inriktningen så är det Turism som gäller, däremot så tror jag det kommer ske ändringar för 95orna tyvärr.
Vad kommer det ske för ändringar? Jag är grymt intresserad av Freeridegymnasiet, men skulle hellre se att det skulle vara t.ex samhäll eller natur då det inte begränsar ens möjligheter efter gymnasiet lika mycket (?). :) (jag ska isåfall också söka nästa år)

Senast ändrad:
Jag vet inte, gå in på freeridegymnasiet.se och kolla ifall du kan hitta någon av tränarnas e-mailaddresser, så frågar du dom. Jag vet inte om det kommer gå igenom.

Tillbaka
Topp