Inträde på krogar i valdi

Borgeen

Ny medlem
Ska på en trip till val d'isere i vinter och hörde ett vagt rykte om att det inte bara är högt inträde på krogarna där utan också på alla krogar.

Tänkte kolla med er reseerfarna hur det ligger till.

Vad jag vet är det inte inträde på alla ställen, men t.ex Dicks Tea bar eller va de nu heter (typ kändaste klubben) har rätt högt inträde..
Hängde nästan aldrig i val disere förra säsongen, så tråkigt o gå ut där me massa svenskar överallt.. bättre i tignes me britterna, de kan dricka de! hah

när jag var i valdisere förra året så var det bra mycket mer britter än svenskar där, speciellt på dicks. har för mig det var gratis inträde om man gick dit tidigt. och att man fick nån blaskig drink på köpet om man betalade inträde.

Det var inget inträde till krogarna dock så gick en öl på DicksTea på ungefär 70kr

Senast ändrad:
Hehe, krogarna har tar inget i inträde. Val d'Isere är inte i sura och snåla sverige. Men däremot nattklubbarna som har öppet lite längre kostar.

Dick's Tea bar kostar 12,5E att gå in och då får du en drink möjligt att få gratis inträde innan vet inte.

Sen "Le Gral" vet ja inte va de kostar. På båda ställena kostar gaderob 2E.

Spriten kostar som i sverige ungefär på nattklubbarna.

Grymt.. då har man ju lite koll i alla fall.

supersub:
-killen med humor... Det är inte problemet, jag håller på att planerar resan.

Inget inträde, men på dicks tea bar kostade det att gå in efter kl 1. Behövde heller inte visa leg en enda gång, vet heller ingen som fick göra det.

Tillbaka
Topp