Intressant kortfilm på svt2 i kväll?

magnus764

Ny medlem
Jag såg att det kommer en kortfilm på svt2 ikväll om Åre. Jag vet inte om det är något bra men det kan ju vara värt att se.

Information hämtad från svt.se:

"kl. 20.50
Det vita guldet

Kortfilm från 2007 av Mattias Warg."Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen", sägs det ju i visan. Men hur påverkas skidåkningen och folket i Åre av det nya klimatet?"

Har letat mycket men inte hittat ngt, så är det någon som vet var man kan kolla in den igen?

Senast ändrad:
Anzom sa:
Har letat mycket men inte hittat ngt, så är det någon som vet var man kan kolla in den igen?
Alla program som visas i svt brukar komma ut på deras webcast. kan dock ta ett tag så den som märker när den kommer upp kan ju lägga in en länk här.

v-larsson sa:
Anzom sa:
Alla program som visas i svt brukar komma ut på deras webcast. kan dock ta ett tag så den som märker när den kommer upp kan ju lägga in en länk här.
Om du inte lyckas hitta programmet kan jag bara säga att det inte var speciellt mycket du missade. Programmet var 10 minuter långt och inte speciellt intressant. Jag trodde det skulle vara längre och bättre.

det var ju inte mycket att hänga i julgranen dedär programmet måse jag säga. (massa klimatgagg å sånt skit)

Tillbaka
Topp