intresse i Armada skidor?

Hellodetthe

Ny medlem
Jag undrar bara hur det ligger till pa Armada fronten i sverige?
Ar for tillfallet i kanada och aker skidor, och undrar om det ar vart att kopa ett par lagg och ta med sig hem och salja.
har lite kontakter med Armada Rep sa alla modeller och langder ar tillgangliga.

Gar det att fa tag i armada skidorna hemma och vad kostar dom isanna fall?

Mvh Lukas

Armada AR5 Kostar 5500 kr på Alpingaraget och det är ungefär samma på resten i landet.

Hur mycket jag jag få dom för av dig?

Riktigt nice!

Pell-e, var får du det priset?

Men vilka priser kan du få Andhagen? Jag skulle nog vara intresserad av en AR5:a eller en THall, allt beroende på pris... Kan du fixa THall till bra priser så tror jag nog att många kan vara intresserade!

Jag vet inte hur billiga de är i kanada men i bulgarien var det galet billigt, köpte ett par jp vs julien för under 1000-lappen (utan bindning). riktigt bra pris. jp vs julien i sverige ligger väl på 6000 iaf.

Shit, det är billigt! Säker på att det inte var några kopior? ;-) Det är 103mm-modellen va? Jag tror de är dyrare än 6000 isf...

jp vs julien är ju så jävla balla, men jag tror det låga priset beror på typ konjunkturen och grejer, kan ju knappast vara skidkopia eller? Då borde dom paja på dirr.

Carled: nog för att det är vanligt med kopior av olika klockor, solglasögon, t-shirts etc... men skidor? det måste vara ganska överseriöst om man gör kopior av skidor.

jag har inga direkta priser an, ska kolla runt lite forst, ville bara se om det fanns nagot intresse.

tanner hall laggen ska vall kunga ga att fixa,
testade dom i lordags, riktigt fina skidor...

Mvh Lukas

skulle kunna va intresserad av tannerhall promodel beroende på pris!
eller ar5.. kolla pris på domä;)

jag vill köpa tanner halls promodel!checka priset. vilka länger finns den i?
fred out

Jag började ju själv undra om det var kopior men de känns väldigt äkta och försäljaren hade ju många andra modeller och märken som jag sett förut till liknande priser. Ett par fischer amc 76 gick på 3500 med bindningar. Jag fick även skidorna lite billigare pga ett produktionsfel i motivet på skidorna, de skulle ha kostat 1500kr men det är ju också rätt billigt. Har dock inte åkt på dem än, premiärtur på sportlovet, ngn som har en passande bindning till salu?

Fick nüss reda på att Armada AR5 inte kommer ut nästa år, den har bytts ut mot en annan modell vid namn AR6 som är 5 mm bredare och har annat flex!

Så man kanske skulle passa på och köpa ett par ar5 i år istället då....

ja vi far se hur det blir...

Jag hade fel, jag trodde det istortsatt var omojligt at fa tag i armada skidor hemma, samt att de var svindyra, men jag verkar ha fel.

De ar inte sa jatte mycket billigare har, sa vette tusan om det ar vart besvaret att konka hem pa en massa skidor.

Vi far se hur det utvecklar sig, om jag far ett bra pris pa ett par skidor sa kanske.

En annan sak att notera, om det nu blir sa sa kommer skidorna komme hem i juli, hur manga som tappar intresset pga det vet jag inte.

far pumpa lite puder sa lange:)

ha en bra vecka
Lukas

om du skulle kunna fixa line skidor hade det ju vart bra sånna säljder dom ju bara i storbritanien och norge och i norge e de dyra

jag har inte sett nagra sanna i butik har, jag bor i en liten skidort, 5000-7000 invanare.
Men jag har kompisar som bade har line och 4frnt och nightward.

sa de borde kanske kunna ga att kolla upp,
jag hor av mig

saxat lite från åka skidor:

4frnt - Vertica playground
armada - quarter inc
liberty - alpint
line - line skis (ingen åf mer än i staterna)
ninthward - skistore

vet även att 4frnt går att köpa via sport-conrad

nummer till importörer av 4frnt och alla finns i nya åka skidor..

Alltså Line vore najs!

Btw, va det inte en snubbe för ngn månad sedan som skulle starta upp ngn ny butik med mode och sport som undrade vilka märken han skulle ta in?! Om han kan ta in Line så har han nog gjort sig till en rätt förmögen man. Om dom säljs till liknande priser som i staterna iaf.

angående line skidor!!

om någon är intresserad så har jag ett par Line Chronic 167 hemma....om nån vill köpa så varsegod!

=)=)

Snödjup

Tillbaka
Topp