Intresseanmälan för säsong i Whislter

  • Trådstartare Trådstartare Mag
  • Start datum Start datum

Mag

Ny medlem
Intresseanmälan för säsong i Whislter
tjena alla glada!

jag och en kompis ska till Whistler i vinter och vi tycker det skulle vara grymt att dela boende med ett koolt gäng, dels för att få ner kostnaderna och för att det är mycket roligare. vi har inte fåttag på nån lägenhet än men vi jobbar på det. Så detta är helt engkelt en intresse anmälan för en sesong i whislter med start i januari. Så skriv ert intresse här eller maila mig

Tack och hej leverpastej!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp