Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Intresserad av syd/sydvästra Europa fom v.37?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 1018108" data-attributes="member: 54815"><p>Tjena! Är i Biarritz nu och fram till den 27-28e. Rekommenderas. Apvarmt idag, skönt i vattnet, mindre folk än högsäsong, osv osv. Om du inte vill bo i bilen, vilket många här verkar göra, så finns det enligt mig två alternativ. Antingen Hostelet eller Campingen/Friends of Aloha. Bor på hostelet nu, och det funkar. Hyfsade rum, men dåligt kök och förvånansvärt dyr öl. Flyttar till Friends of Aloha på lördag, blir säkert bättre. </p><p></p><p>Hade jag varit du hade jag dragit hit de första 4-5 dagarna, och sen Rivieran 4-5 dagar. Är ju inga avstånd här nere heller, så borde funka fint.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 1018108, member: 54815"] Tjena! Är i Biarritz nu och fram till den 27-28e. Rekommenderas. Apvarmt idag, skönt i vattnet, mindre folk än högsäsong, osv osv. Om du inte vill bo i bilen, vilket många här verkar göra, så finns det enligt mig två alternativ. Antingen Hostelet eller Campingen/Friends of Aloha. Bor på hostelet nu, och det funkar. Hyfsade rum, men dåligt kök och förvånansvärt dyr öl. Flyttar till Friends of Aloha på lördag, blir säkert bättre. Hade jag varit du hade jag dragit hit de första 4-5 dagarna, och sen Rivieran 4-5 dagar. Är ju inga avstånd här nere heller, så borde funka fint. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Intresserad av syd/sydvästra Europa fom v.37?
Tillbaka
Topp