Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition liner
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blomman67" data-source="post: 1055016" data-attributes="member: 118877"><p>Själv så tog jag ett kilo råris och satt in det i en strumpa och in i micron på 10 minuter. Under tiden riskorven värmdes upp så tog jag och klippte sönder en strumpa och trädde över tårna en bit, ca fem cm, som en hätta ungefär. När korven sen var klar så tog jag ut den ur micron och in i inuitionlinern i 10 minuter så den skulle bli ordentligt varm. Därefter satt jag in min innersula i strumpan och sen in med foten och tåhättan i skidstrumpan och så in i den nu varma linern och så in med hela kittet i pjäxan och hade den på mig i en kvart ungefär..Klart<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blomman67, post: 1055016, member: 118877"] Själv så tog jag ett kilo råris och satt in det i en strumpa och in i micron på 10 minuter. Under tiden riskorven värmdes upp så tog jag och klippte sönder en strumpa och trädde över tårna en bit, ca fem cm, som en hätta ungefär. När korven sen var klar så tog jag ut den ur micron och in i inuitionlinern i 10 minuter så den skulle bli ordentligt varm. Därefter satt jag in min innersula i strumpan och sen in med foten och tåhättan i skidstrumpan och så in i den nu varma linern och så in med hela kittet i pjäxan och hade den på mig i en kvart ungefär..Klart:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition liner
Tillbaka
Topp