Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition liner
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SPORTWIZZ" data-source="post: 1055107" data-attributes="member: 144020"><p>Samtliga innerskor från Intuition blir bäst om skon värms upp till va 118 grader, beroende på modell. </p><p>Det gäller även modell Dreamliner, vilken är den enda skon där det uttryckligen inte är nödvändigt. </p><p>Köper man ändå en bra innerskor anser jag att man ska göra det bästa möjliga då skon oftast Inte är gratis.</p><p>Sedan skiljer det sig en del på innerskor som redan sitter i pjäxan vid köp gentemot Original Intuiton. </p><p>Intuiton garanterar tre uppvärmningsförsök. Värmer man upp skon fler gånger sker det på egen risk. Risker vid upprepade uppvärmning är att skon tappar sin spänst, elasticitet och på sikt tappar formen. </p><p>Mitt förslag är att ta skon till en butik där den värms upp enligt tidsvisningen för bästa möjliga resultat. </p><p>Kom även ihåg följande efter uppvärmning. Ju hårdare man spänner pjäxan desto mer komfortabel fit. Vill man ha en hårt åtsittande innersko ska man således inte spänna åt speciellt mycket. </p><p></p><p>Lycka till. </p><p></p><p>G/ Sportwizz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SPORTWIZZ, post: 1055107, member: 144020"] Samtliga innerskor från Intuition blir bäst om skon värms upp till va 118 grader, beroende på modell. Det gäller även modell Dreamliner, vilken är den enda skon där det uttryckligen inte är nödvändigt. Köper man ändå en bra innerskor anser jag att man ska göra det bästa möjliga då skon oftast Inte är gratis. Sedan skiljer det sig en del på innerskor som redan sitter i pjäxan vid köp gentemot Original Intuiton. Intuiton garanterar tre uppvärmningsförsök. Värmer man upp skon fler gånger sker det på egen risk. Risker vid upprepade uppvärmning är att skon tappar sin spänst, elasticitet och på sikt tappar formen. Mitt förslag är att ta skon till en butik där den värms upp enligt tidsvisningen för bästa möjliga resultat. Kom även ihåg följande efter uppvärmning. Ju hårdare man spänner pjäxan desto mer komfortabel fit. Vill man ha en hårt åtsittande innersko ska man således inte spänna åt speciellt mycket. Lycka till. G/ Sportwizz [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition liner
Tillbaka
Topp