Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition liner
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skanken" data-source="post: 1138257" data-attributes="member: 115724"><p>Häjkonbäjkon. </p><p></p><p>Bumpar tråden lite, tänkte höra om det händer mycket med själva känslan med Intuition liners när man värmt dem? Har idag ettpar Backland pjäxor med Dynafit mercury liners, högern är ganska moddad för att den foten är kortare/lägre än den andra. Köpte ett par Inution pro tour med mina Backland. </p><p></p><p>Inution fyller ut väldigt bra (*lite väl bra) men den känns lite som en "jätte socka" i gämförelse med mercury linern, mercury linern är ganska "kompakt" i känslan skulle jag påstå. Vågade inte värma dem så jag skickade tillbaka, och behöll mercuryn linern som funkade fint efter lite moddning. Nu är dock linern slut och jag är på jakt efter ny.</p><p></p><p>Är rätt osugen på att betala för en sprutad innersko, hittar inga priser men 5-7lök eller vad kostar det?</p><p>Snowinn har liner till dynafit vulcan, nån som vet om den är liknande eller lika som mercuryn (lite mer volym än vad mercury linern har skulle vara klockrent)?</p><p></p><p>Finns annan lämplig innersko som kan va värt att kolla up? Får jag önska så lite "kompaktare känsla" än intuition pro tour men aningen mer volym än dynafit mercury <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Jag förstår att åka och prova är såklart det bästa men så blir det kanske inte.</p><p></p><p></p><p>Mvh</p><p></p><p>Läjters.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skanken, post: 1138257, member: 115724"] Häjkonbäjkon. Bumpar tråden lite, tänkte höra om det händer mycket med själva känslan med Intuition liners när man värmt dem? Har idag ettpar Backland pjäxor med Dynafit mercury liners, högern är ganska moddad för att den foten är kortare/lägre än den andra. Köpte ett par Inution pro tour med mina Backland. Inution fyller ut väldigt bra (*lite väl bra) men den känns lite som en "jätte socka" i gämförelse med mercury linern, mercury linern är ganska "kompakt" i känslan skulle jag påstå. Vågade inte värma dem så jag skickade tillbaka, och behöll mercuryn linern som funkade fint efter lite moddning. Nu är dock linern slut och jag är på jakt efter ny. Är rätt osugen på att betala för en sprutad innersko, hittar inga priser men 5-7lök eller vad kostar det? Snowinn har liner till dynafit vulcan, nån som vet om den är liknande eller lika som mercuryn (lite mer volym än vad mercury linern har skulle vara klockrent)? Finns annan lämplig innersko som kan va värt att kolla up? Får jag önska så lite "kompaktare känsla" än intuition pro tour men aningen mer volym än dynafit mercury :) Jag förstår att åka och prova är såklart det bästa men så blir det kanske inte. Mvh Läjters. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition liner
Tillbaka
Topp