Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition liner
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1138265" data-attributes="member: 83225"><p>Kompakt känsla av Intuition? När jag hade bakat mina Pro Tour blev jag livrädd och tänkte att de tagit en alldeles för tunn innersko och dessutom satt på alldeles för mycket padding vid bakning eftersom det kändes som att jag hade massa utrymme i pjäxan. När jag åkte på dem var det dock smått fantastiskt. Jag har alltid behövt knäppa och knäppa upp i parti och minut men nu kan jag köra halvdagar utan att röra spännena om jag vill. Om du däremot stoppar i en intuition liner obakad i pjäxan och trycker ner foten känns det ju som att nån försöker döda din fot via kvävning. Det blir ju trångt så in i helvete. Skillnaden mellan bakad och obakad var enorm. Det går inte att jämföra beteendet av bakning av en "riktig" intuition och sådana som följer med som standard. Såna som följer med går ju att åka in och skillnaden mellan bakad och obakad är marginell. Mina Pro Tour har ju enorma gropar och bulor efter bakningen så man inser hur enormt mycket den anpassas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1138265, member: 83225"] Kompakt känsla av Intuition? När jag hade bakat mina Pro Tour blev jag livrädd och tänkte att de tagit en alldeles för tunn innersko och dessutom satt på alldeles för mycket padding vid bakning eftersom det kändes som att jag hade massa utrymme i pjäxan. När jag åkte på dem var det dock smått fantastiskt. Jag har alltid behövt knäppa och knäppa upp i parti och minut men nu kan jag köra halvdagar utan att röra spännena om jag vill. Om du däremot stoppar i en intuition liner obakad i pjäxan och trycker ner foten känns det ju som att nån försöker döda din fot via kvävning. Det blir ju trångt så in i helvete. Skillnaden mellan bakad och obakad var enorm. Det går inte att jämföra beteendet av bakning av en "riktig" intuition och sådana som följer med som standard. Såna som följer med går ju att åka in och skillnaden mellan bakad och obakad är marginell. Mina Pro Tour har ju enorma gropar och bulor efter bakningen så man inser hur enormt mycket den anpassas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition liner
Tillbaka
Topp